Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Adrex Ice Run
ze dne 04.02.2011, autor článku: redakce

Komentář ze dne: 04.02.2011 20:03:14
Autor: Pavel (@)
Titulek: Re: Re: organizátor vs soutěžící
Mít víc pokusů vůbec není špatný nápad. Myslím, že by to uvítala většina závodníků, všichni si víc zalezou. Možná by nebylo na škodu se trochu inspirovat od světových závodů. Pokud závodníci nelezou zrovna vyřazovacím systémem "pavoukem", tak mají až 3 pokusy v kvalifikaci a ve finále myslím, že mají pokusy dva, počítá se samozřejmě jen ten nejlepší. Na SP je to jednodušší v tom, že při rychlosti nejsou žádné čáry, ve Víru to bez čar asi nejde. No, není zase zapotřebí mít příliš dlouhou trať a riskovat zaseknutí lana. Na SP je stejná trať jak v kvalifikaci, tak ve finále a délka kolem 15 m. Pokud se finále leze na stejné trati a ve stejný den jako kvalifikace, tak závodník může vyhrát dokonce časem z kvalifikace. To se asi moc nestává, protože většinou každým pokusem se časy výrazně zrychlují. Tímto způsobem vyhrává skutečně ten nejrychlejší lezec, a ne ten, kdo měl pouze víc štěstí a krom toho nikdo by nebyl znevýhodněn. Bylo by úplně jedno, jestli organizátor závodí, nebo ne. Cepíny bych ve Víru volil spíš podle většiny závodníků, takže asi klasiku.

Reakce na komentář
"Re: Re: organizátor vs soutěžící"

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
Oznámení o akcích posílejte redakci