Komentáře
ke článku: Horosvaz v novém
ze dne 08.01.2012, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 12.01.2012 17:27:58
Autor: Honza Kreis. (info@lezeckarevue.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: K webu a čhs
Tvrdíš, že mediální partnerství nikomu nezaručuje nic jiného, než vzájemné zobrazování reklam. Troufám si říct, že to není všechno.
U mediálního partnerství horosvazu, jde sice o zviditelnění horosvazu a jeho partnerů vzájemnou výměnou reklamy, ale je třeba ještě dodat proč.
Oběma stranám jde (a to především) o
prodej reklamy na svých webech (u horosvazu je to v rámci partnerství).
A teď si vezmi: na jedné straně je omezený počet outdoor firem s omezeným rozpočtem určeným pro reklamu na internetu.
Na druhé straně je určitý počet outdoor webů, na kterých si tyto firmy mohou reklamu koupit.
Pokud se jednoho dne počet webů s outdoor tematikou zvýší a ty začnou také nabízet na svých stránkách reklamu za úplatu, zákonitě
začnou ostatním konkurovat. A to je případ webu Horosvazu.
Jeho mediální partneři se proto snaží ovlivnit nejen obsah webu Horosvazu, ale také se snaží mít pod kontrolou získávání partnerů pro ČHS.
(Viz. agentura D.Gladiše, který sám provozuje weby které živí rekama a které jsou zároveň partnerskými weby ČHS).
Reakce na komentář
"Re: Re: Re: Re: K webu a čhs"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek Horosvaz v novém