Komentáře
ke článku: Horosvaz v novém
ze dne 08.01.2012, autor článku: Petr Jandík
Komentář ze dne: 12.01.2012 17:56:56
Autor: Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: K webu a čhs
K tomuhle mohu říci jen tolik, že pokud vím, ČHS reklamu neprodává. Mediální partnerství není prodej reklamy, ale vzájemný bártr, o kterém poslední dobou uvažuji, jestli se mi vůbec vyplatí, protože mi reklamy svazu blokují pozice, které by mohly bý placené a nejsou, když už o tom takhle hovoříme.
Z Gladišových webů je partnerem pouze pohora.cz a že si tam trcohu přihřeje svou polévku je celkem jasné a přirozené, protože za činnost své mediální agentury nedostává od svazu nic. Že má jeho činnost pro svaz výsledky je zřejmé. Před jeho příchodem neměl ČHS partnera ani jednoho, když někdy v roce 2008 skončil Rock Point a nějaký profit z té práce mít musí, aby ji byl ochoten dělat.
Opět musím odítnout tvoje ostinátní téma, že se mediální partneři snaží ovlivnit obsah webu Horosvazu. Není to pravda.
Reakce na komentář
"Re: Re: Re: Re: Re: K webu a čhs"
Zobrazit komentáře
Zobrazit článek Horosvaz v novém