Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Válka UFO?
ze dne 22.08.2013, autor článku: Petr Jandík

Komentář ze dne: 30.08.2013 00:18:56
Autor: Jirka (@)
Titulek:
ObrWorks s tím nemají nic společného, opravdu to byla jen odpověď na otázku Káťy z 28.08.2013 11:55:56. Naprosto jasně se ptala, proč do toho zatahují i výrobce Restday.

A jen tak naokraj - představ si, že nesleduješ každou maličkost a neznáš pozadí problému, ale čteš Montanu a lezeš na písku. Když se podíváš na uvedenou stránku a text o UFO tě zaujme, na jaké stránky se podíváš a kde ho objednáš nebo koupíš?

A co se týká nekalosoutěžní žaloby, tak na co bys ji chtěl dát? Na to, že je inzerát u článku? Bohužel vím něco i o tomto. Abys požadoval, aby se protistrana zdržela dalšího podobného jednání, to je ti k ničemu. Abys uspěl s nějakými fiančními požadavky, tak bys ještě musel dost složitě prokazovat vzniklou škodu, a to je tak složitá a drahá záležitost, že do toho málokdo půjde. A v případě takového zboží, o kterém se bavíme, by celkem určitě náklady dost převýšily možná vysouzenou částku, takže do toho by ObrWorks nešli. Pravděpodobně by šlo něco jako ochrana jména, ale na to nemusí být žaloba, stačí si nechat zaregistrovat ochranné značky.

Hele, nějak to nechápu. Proč se někdo na něco ptá a pak sjede toho, kdo jí odpověděl? Zeptat se na důvody a pak se takto ohražovat, když někdo napíše, co si myslí, že ty důvody jsou, je divné.

A ještě jedna věc, kterou musím napsat, protože má velký podíl na mém názoru. Ten inzerát vypadá, jako když byl úplně přesně vytvořen na toto místo. Když pominu layout, tak co je na tom inzerátu? Uforing - přišel čas splnit si své sny. A ufon. A ani z grafiky nevyplývá, k čemu je to dobré. Dal by sis někam placený inzerát, aniž by z něj bylo vlastně jasné, na co je? Jo, teoreticky to má třeba zaujmout tím, že to právě jasné není a každý se tam zvědavě podívá. Ale když se na to podívám, opravdu mi přijde divné, že inzerát je prázdný, jen si máš splnit sen, a vysvětlení toho výrobku, jeho využití a doporučení je v článku okolo.

Prostě se v tomto případě nešťastně sešlo dohromady několik faktorů, takže jedna chyba redaktora pak umožní celou výše uvedenou konstrukci. A za sebe říkám, že ruku do ohně bych nedal ani za jednu variantu.

A omlouvám se všem, které tato konstrukce urazila, neměl to být úmysl. Pokud místní redakci bude mé odůvodnění připadat nelogické a urážlivé, prosím o smazání všech mých komentářů zde.

Díky.

Reakce na komentář
""

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
30.11.2024 - 30.11.2024
Sherpafest

Oznámení o akcích posílejte redakci