Komentář ze dne: 23.12.2014 00:01:28
Autor: Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Nevím, čemu říkáš podraz na OEAV. Že jeden z prodejců dal výhodnější nabídku než ostatní? To se přece ČHS vůbec netýká. Osloveni byli všichni stejnou výzvou. Dva nenabídli nic navíc, ty jsi vůbec nejednal a teď se vztekáte? Tu provizi přece máte všichni stejnou. Kdybyste dokázali hledět dál než za ten první roh, s nějakou výhodnější nabídkou byste přišli. Takže celé to, čemu říkáš podraz je ve skutečnost negativní reakce na fakt, že byl někdo chytřejší a našel formu jak učinit svou nabídku výhodnější.
Připusťme na chvíli, že ty řeči o poctivosti, transparentnosti a podobně nejsou jen fráze a kouřová clona a že to myslíš upřímněji než Standa Gross. Položme si otázku:
- co potřebuje ČHS, aby mohl být pro členy přínosem? Peníze.
- jak získá peníze? Z příspěvků členů, z dotace státu, od sponzorů.
- Na čem závisí kolik těch peněz bude? Za prvé na počtu členů, za druhé na počtu členů a za třetí na počtu členů.
Čím víc peněz bude ČHS v rozpočtu mít, tím více užitečných věcí může pro své členy udělat. Takže je pro svaz dobré vše, co zvýší počet členů. například to, že když si někdo přijde koupit OEAV (který je jinak každému ukradený, jde pouze o pojištění a slevy), za řekněme stovku navíc si třeba leckdo ČHS připlatí taky, za čtyři stovky jich už bude o znatelně míň. Takže je pro ČHS potřeba dostat co nejvýhodnější nabídku kombinovaného členství.
A pokud se týká těch teorií o dělení členů na kategorie, tak to se týká pouze členů OEAV, protože pokud vím, a jsem přesvědčen že to RK potvrdí, dostává ČHS za každého dospělého člena 400 Kč bez ohledu na to jakou formou a kudy si příspěvky zaplatil.
Pokud se týká toho srdce, je srandovní když to říká někdo, koho dvakrát potrestala disciplinární komise ČHS. Ale budiž. Vždycky budou členové pasivní, vezoucí se a členové dělající něco pro ostatní a těch bude vždycky míň.
Počítání členů tak, že se ze stavu vyřazují až rok po prvním nezaplacení příspěvku má ČHS úplně stejné jako OEAV, tak nevidím důvod se po tom vozit.