Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies

Komentáře

ke článku: Vize ČHS 2015 - II. díl
ze dne 11.02.2015, autor článku: redakce

Komentář ze dne: 13.02.2015 11:52:37
Autor: Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Já jsem měl na mysli motivaci ve vztahu k ČHS, který tady prvotní přispěvatel kritizuje. Ohledně motivace jsem měl na mysli co by například pohnulo třeba Martina Stráníka, nebo Nelly Kudrovou, aby objížděli všechny závody Světového poháru a trénovali tak, aby tam uspěli.

I ve tvém příspěvku je stížnost na malé odměny, neodpovídající nasazení závodníků a to se táhne jako červená nit všemi aférami, které už v závodním lezení vypukly a jinými slovy se jedná téměř vždy nějakou formou o peníze, jejích rozdělování a podobně.
Také požadatelé závodů si často stěžují na malou podporu ze strany ČHS.
Pak jsou tu stížnosti na organizaci závodů, kvalitu a charakter cest na nich, ale to je spíše věc pořadatelů a méně ČHS.

Aby byli závodníci spokojeni, musel by ČHS do nich dávat podstatně víc peněz, než dnes. Je tu také otázka efektivnějšího využívání zdrojů, které jsou k dispozici, ale na to budou různé názory vždycky.

Teď jde o to, jestli mohou úspěchy závodníků potřebné peníze generovat, nebo jestli je představa o marketingové síle závodů v lezení jen zbožným přáním. Vedení ČHS si musí najít odpověď na otázku, jestli se to, co se do závodního sportu dává je v rovnováze s tím, co do ČHS přináší a to nemyslím teď jen finančně, ale taky co do prestiže, přilákání dalších členů a jiné nefinanční přínosy.

Reakce na komentář
"Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]


hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci