Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies



ICWC Worldcup Busteni


Lucka Hrozová opět na bedně!

Po třetím místě ve Val Daone a sedmém v Saas Fee vybojovala Lucka Hrozová opět broznovou medaili, když topovala finálovou cestu a o něco horším časem se zařadila za Marii Tolokoninovou a Angeliku Rainerovou. Srdečně gratulujeme. Mužské finále v obtížnosti vyhrál Bendler před Děnginem a Hee Yong Parkem. AKTUALIZACE: nové fotografie, za které děkujeme Juraji Švingálovi staršímu.




Vítězové z Busteni - Alexej Děngin. Markus Bendler s Rumunskou vlajkou, Korejec Park Hee Yong a Rus Alexej Tomilov
Vítězové z Busteni - Alexej Děngin. Markus Bendler s Rumunskou vlajkou, Korejec Park Hee Yong a Rus Alexej Tomilov, foto: Juraj Švingál starší




Barbara Zwergerová
Barbara Zwergerová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni, Juraj Švingál
Busteni, Juraj Švingál, foto: Juraj Švingál starší




Lucka Hrozová jde na start
Lucka Hrozová jde na start, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová
Busteni. Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová těsně pod topem.
Busteni. Lucka Hrozová těsně pod topem., foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Lucka Hrozová s medailí. letos už druhou
Busteni. Lucka Hrozová s medailí. letos už druhou, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Angelika Rainerová
Busteni. Angelika Rainerová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni, vítězky Angelika Rainerová, Marija Tolokoninová, Lucka Hrozová
Busteni, vítězky Angelika Rainerová, Marija Tolokoninová, Lucka Hrozová, foto: Juraj Švingál starší




Busteni. Ďuro Švingál na medaili nedosáhl, tak si ji alespoň na chvilku půjčil
Busteni. Ďuro Švingál na medaili nedosáhl, tak si ji alespoň na chvilku půjčil, foto: Juraj Švingál starší


7. 2. 2009 19:14: Konečné výsledky mužů: Markus Bendler, Alexej Děngin, Hee Yong Park, Alexej Tomilov, Jevgenij Krivošejcev, Vasilij Těrechin, Pavel Guljajev. Celkové výsledky SP: Bendler, Yong, Alexej Tomilov, 13. Švingál. Celkové výsledky SP žen: Tolokoninová, Rainerová, Moreauová a čtvrtá je Lucka Hrozová. PDF ke stažení: Celkové výsledky SP na obtížnost mužů, Celkové výsledky SP na obtížnost žen.



7. 2. 2009 16:38: Markus Bendler měl trochu nečekané problémy v první střeše, kdy nemohl najít tu správnou dirku na cepín, ale nakonec to překonal riskantním vynecháním chytu. Na hraně závěrečné desky měl k dobru kolem tří minut na nakonec topooval kolem dvou minut před limitem. Po dojezdu na zem ho zabalili do rumuské vlajky neb jest členem rumunského alpského klubu a závodí za něj. Je-li současně členem OEAV mi není známo, ale možná jeho členství v Rumunském klubu souvisí s vystoupením OEAV a DAV z UIAA, která pořádá Světový pohár v ledolezení.

SP Busteni, finále.  Markus Bendler na začátku finálové cesty
SP Busteni, finále. Markus Bendler na začátku finálové cesty




SP Busteni, finále.  Markus Bendler nenašel správnou díru na cepín a nakonec vynechal chyt, který má nad hlavou. Zvládl to však lépe než Guljajev, který z takového kroku spadl..
SP Busteni, finále. Markus Bendler nenašel správnou díru na cepín a nakonec vynechal chyt, který má nad hlavou. Zvládl to však lépe než Guljajev, který z takového kroku spadl..




SP Busteni, finále.  Markus Bendler
SP Busteni, finále. Markus Bendler




SP Busteni, finále.  Markus Bendler v traverzu pod závěrečnou deskou.
SP Busteni, finále. Markus Bendler v traverzu pod závěrečnou deskou.


7. 2. 2009 16:26: Park Hee Yong se trochu zamotal kvůli předčasnému cvakání expresky, ale dal top asi minutu před limitem

SP Busteni, finále.  Park Hee Yong.
SP Busteni, finále. Park Hee Yong.


7. 2. 2009 16:17: Alexej Děngin - top více než minutu před limitem

SP Busteni, finále.  Alexej Děngin
SP Busteni, finále. Alexej Děngin


7. 2. 2009 15:52: Maxim Tomilov dává druhý top.

SP Busteni, finále.  Maxim Tomilov.
SP Busteni, finále. Maxim Tomilov.


7. 2. 2009 15:40: Další Rus Alexej Tomilov dává první top.

SP Busteni, finále.  Alexej Tomilov.
SP Busteni, finále. Alexej Tomilov.


7. 2. 2009 15:30: Rus Pavel Guljajev dolezl do první střechy. Snažil se vynechat jeden chyt a následkem toho spadl.

SP Busteni, finále.  Pavel Guljajev.
SP Busteni, finále. Pavel Guljajev.


7. 2. 2009 15:20: Žeňa Krivošejcev se dostal do druhé vodorovné střechy a spadl z krápníku. Ta cesta je nářez.

SP Busteni, finále.  Jevgenij Krivošejcev.
SP Busteni, finále. Jevgenij Krivošejcev.


7. 2. 2009 15:06: Tak Lucčino třetí místo je potvrzeno výsledkovou listinou finále žen. Čtvrtou Stéphanii Moreauovou předstihla o pouhé dvě sekundy, to je tak dvakrát vytřepat ruku. Začalo finále můžů. Starovní listina je zde. První finalista mužů Vasilij Těrekin spadl z prvního stropu. Finálová trať mužů vede po pravém sloupu konstrukce a dlouhými převisy po deskách vlevo s trojúhelníkovou přilepenou strukturou přivede závodníky do negativního převisu, za kterým následuje vodorovná střecha. Z ní se leze do převislé desky a na ni navazuje méně převislá vrcholová deska, pod jejíž hranou se traverzuje doleva do další střechy s krápníkem. Top je na vrcholové destě vlevo.. Muži mají na cestu jen devět minut.

7. 2. 2009 14:15: Krásná zpráva od Juraje Švingála: Lucka Hrozová třetí - po Val Daone opět na bedně!

SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová těsně pod topem.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová těsně pod topem.


7. 2. 2009 13:39: Stéphanie Maureauová TOP 1,15 sekund před limitem. Lucka by mohla být třetí nebo čtvrtá. Uvidíme.

SP Busteni, finále.  Stéphanie Maureauová.
SP Busteni, finále. Stéphanie Maureauová.


7. 2. 2009 13:31: Lucka Hrozová - TOP 1,27 sekund před limitem

SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová na začátku cesty.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová na začátku cesty.




SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová na začátku cesty.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová na začátku cesty.




SP Busteni, finále. Lucka Hrozová u přílepku na začátečním sloupu.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová u přílepku na začátečním sloupu.




SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová na konci první střechy.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová na konci první střechy.




SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová




SP Busteni, finále.  Lucka Hrozová vyklepává, ale má ještě čas.
SP Busteni, finále. Lucka Hrozová vyklepává, ale má ještě čas.


7. 2. 2009 13:12: Jenny Lavardová to zkazila - nervy pracují. Spadla ještě pod prvním stropem.

SP Busteni, finále.  Jenny Lavardová.
SP Busteni, finále. Jenny Lavardová.


7. 2. 2009 13:08: Barbara Zwergerová, manželka známého expedičního horolezce Simone Mora, padá z krápníku ve stropě a při spouštění se pěkně vzteká.

SP Busteni, finále.  Barbara Zwergerová.
SP Busteni, finále. Barbara Zwergerová.


7. 2. 2009 13:02: Angelika Rainerová - top dvě minuty před limitem.

SP Busteni, finále.  Angelika Rainerová.
SP Busteni, finále. Angelika Rainerová.


7. 2. 2009 12:52: Woon Seon Shinová - další top.

SP Busteni, finále.  Woon Seon Shinová.
SP Busteni, finále. Woon Seon Shinová.


7. 2. 2009 12:37: Marija Tolokoninová leze s přehledem, Cestou vyklepává. Dosahuje hranu závěrečné desky. Mravo Maša, říká hlasatel, když Tolokoninová topuje. Neudělali pořadatelé tu cestu příliš lehkou?

SP Busteni, finále.  Marija Tolokoninová.
SP Busteni, finále. Marija Tolokoninová.


7. 2. 2009 12:27: Švýcarka Felicitas Fellerová dolezla k prvním krápníku. Zanechala tam cepín, takže musí přijet zvedací plošina a vyčistit cestu :-)

SP Busteni, finále.  Felicitas Fellerová.
SP Busteni, finále. Felicitas Fellerová.


Ženské finále vede po převislém sloupu uprostřed konstrukce, v jehož třech čtvrtinách je krápníček. Do půlky sloupu se leze top rope. Potom následuje první střecha s krápníkem uprostřed. Dále je asi 45stupňový převis a na něj navazuje méně převislá deska vedoucí k topu.

7. 2. 2009 12:12: Proběhla prohlídka tratě finále žen. Finalistek bude devět, Lucka Hrozová leze jako osmá, protože postoupila do finále na druhém místě. Leze Chloe Garaftiauxová. Na hraně první střechy se věší na loket za cepín a vyklepává. A dává top 40 sekund před limitem! Z těchle děvčat může kdykoliv vyhrát kterákoliv, jak vidno.

SP Busteni, finále.  Chloe Graftiauxová postoupila z kvalifikace jako poslední, ale dala top.
SP Busteni, finále. Chloe Graftiauxová postoupila z kvalifikace jako poslední, ale dala top.


7. 2. 2009 11:48: V mužském semifinále dali top Markus Bendler, Hee Yong Park, Alexej Děngin a Maxim Tomilov.

7. 2. 2009 10:43: Markus Bendler se cestou celkem lehce prošel a dal top, jak se dalo očekávat.

SP Busteni, semifinále, Markus Bendler
SP Busteni, semifinále, Markus Bendler




SP Busteni, semifinále, Markus Bendler
SP Busteni, semifinále, Markus Bendler




SP Busteni, semifinále, Markus Bendler
SP Busteni, semifinále, Markus Bendler


7. 2. 2009 10:43: Korejec Hee Yoong Park dává top.

SP Busteni, semifinále, Park Hee Yong
SP Busteni, semifinále, Park Hee Yong




SP Busteni, semifinále, Park Hee Yong
SP Busteni, semifinále, Park Hee Yong


7. 2. 2009 10:17: Korejec Jung Hee Han se zamotal do přechodu z prvního krápníku do převisu a spadl. Žeňa Krivošejcev se dostal až na hranu závěrečné kolmé stěny. Připravuje se Minčo Petkov, Bulhar. Dolezl něco nad polovinu trati. Ztratil cepín a v zápětí spadl.

SP Busteni, semifinále, Jung Hee Han
SP Busteni, semifinále, Jung Hee Han




7. 2. 2009 09:48: Španěl Manuel Córdova vypadl z prvního krápníku v první střeše. Leze Alexej Tomilov - timeout těsně pod topem.

7. 2. 2009 09:29: Semifinále mužů. Pavel Batušev spadl pod první střechou. Ženy mají lézt od 12:30, ale asi se to ještě zpozdí. Lucka je ještě v hotelu. Juraj Švingál dopadl podle svých slov "Nič moc, určite nepostupujem". Startovní listina semifinále mužů je zde. Na závodních cestách se tento rok v Busteni nepoužívají kamenné chyty, ale plastové s několika dírkami na špičku cepínu, ale berou jen některé z nich. Znalost těchto chytů je výhodou, protože je vyrábí jediná firma ve Slovinsku.

6. 2. 2009 17:55: Podle startovní listiny finále vyhrála kvalifikaci Stéphanie Moreauová před Luckou Hrozovou a Jenny Lavardovou. Starovní lisitina finále žen je zde (PDF). Lucku pronásledovaly při lezení různé události. Hned v prvním chytu, kde dala oba své cepíny s užšími hroty do jedné dírky, je pak nemohla vyndat. Nakonec zabrala do strany a chyt rozlomila. U druhého chytu, první expresky vyvažovala nohou tak, že to zezadu vypadalo, jakoby si pomohl hranou. Rusové potom s rozhodčími studovali záznam, jestli by nemohli proti Lucce podat protest. Pokud by byl uznán, byla by předposlední. Studium videa však dopadlo tak, že si Lucka hranou nepomohla a postupuje do finále na druhém místě. Nejtěžší místo cesty bylo podle ní u páté expresky. Méně štěstí měla Lucčina kamarádka, Bulharka Radka Petková. Spadla z prvního chytu a jistič na to nebyl připraven, neměl ji dobranou a přestože se tento úsek lezl top rope, zlomila si prst, narazila kostrč a odjela do nemocnice. Poté dali organizátoři na místo startu matraci.

6. 2. 2009 17:14: Poslední dvě Rusky, Naděžda Launicová a Marija Protopopovová nijak vysoko nevylezly. Kvalifikace končí a jak hlásí Ďuro Švingál, "protest zatial nikto nepodal".

Naděžda Launicová popadala ještě na sloupu, když se snažila o čtyřku a došlo jí magi. Není divu, že se pak ani nebyla schopná sama odvázat.
Naděžda Launicová popadala ještě na sloupu, když se snažila o čtyřku a došlo jí magi. Není divu, že se pak ani nebyla schopná sama odvázat.


6. 2. 2009 16:59: Chloe Graftiauxová dolezla jen na hranu první střechy. zanechala tam cepín, pro kerý musel dojet chlápek na pojizdné zvedací plošině.

Chloe Graftiauxová v posledním dosaženém místě v kvalifikaci v Busteni
Chloe Graftiauxová v posledním dosaženém místě v kvalifikaci v Busteni


6. 2. 2009 16:49: Do červena barevně vyladěná Ljudmila Badaljanová dolezla na hranu první střechy.

Ruska Ljudmila Badaljanová, vždy elegantní a barevně vyladěná do červena.
Ruska Ljudmila Badaljanová, vždy elegantní a barevně vyladěná do červena.


6. 2. 2009 16:40: Barbara Zwergerová time out těsně pod topem

Barbara Zwergerová
Barbara Zwergerová


6. 2. 2009 16:30: Angelika Rainerová, vítězka ze Saas Fee top nedala, spadla v kolmé desce pod koncem cesty.

Angelika Rainerová
Angelika Rainerová


6. 2. 2009 16:23: Lucka Hrozová dává top 18 sekund před limitem. Celou cestu lezla lážo plážo a po ohlášení poslední minuty nasadila forsáž a jela jak dráha. Ďuro Švingál ale hlásí, že Lucka údajně někde šlápla do expresky, takže na slavení bude nutné počkat, jak to dopadne.

Lucie Hrozová v kvalifikaci v Busteni
Lucie Hrozová v kvalifikaci v Busteni


6. 2. 2009 16:09: Jenny Lavardová dává TOP přesně v okamžiku vypršení času. Další leze Lucka Hrozová.

Věž v Busteni. Cesta vede po prostředním sloupu na hranu první střechy, pak ke druhé střeše a z ní se dostává do závěrečné kolmé desky.
Věž v Busteni. Cesta vede po prostředním sloupu na hranu první střechy, pak ke druhé střeše a z ní se dostává do závěrečné kolmé desky.




6. 2. 2009 15:55: Švýcarka Felicitas Fellerová spadla zhruba tam, co Tolokoninová. Výsledky kvalifikace mužů jsou zde. Kvalifikaci vyhrál podle očekávání fenomenální Markus Bendler, následovaný dalšími sedmi topujícími. Top dali Hee Young Park, Alexej Děngin, Minčo Petkov, Jevgenij Krivošejcev, Jung Hee Han, Alexej Tomilov a Manuel Cordóva Alegre. Ďuro Švingál postupuje do semifinále na třináctém místě.

6. 2. 2009 15:42: Menší senzace: Favoritka Marija Tolokoninová spadla z hrany první střechy kousek nad půlkou trati!

Marija Tolokoninová
Marija Tolokoninová




6. 2. 2009 15:35: Korejka Woon Seon Shinová dolezla kousek pod top. Čas jí vypršel na začátku závěrečné kolmé desky. Zatím dala top Stéphanie Maureauová. Marijam Filipova spadla na druhém krápníku, Bulharka Radka Petkovová z prvního chytu,Ukrajinka Olga Michajlovová ze čtvrtého a Ruska Julija Olejnikovová spadla ze sedmého chytu.

Woon Seon Shinová
Woon Seon Shinová




6. 2. 2009 14:53: Začíná kvalifikace žen. První leze Marijam Filipovová. Lucka se startovním číslem 5 na zádech poleze jedenáctá.

6. 2. 2009 13:16: Rus Pavel Guljajev dolezl o dva chyty níž. než Juraj Švingál. Zajímavost: odkládá si někdy cepín za sedák. To jsem ještě neviděl.

6. 2. 2009 12:49: Lucka Hrozová hlásí: "Kvalifikace žen se ještě více opozdí. Izolace se otevírá teprve ve 14 hodin". Leze Rumun Mihai Sima a přes mohutné povzbuzování spadl v prvním stropě.

6. 2. 2009 12:22: Manuel Cordóva dal top. Startovní listina kvalifikace mužů je zde, startovní listina kvalifikace žen je zde. Žen bude startovat jen 17, jak vidno, nedorazila Petra Müllerová, která řekla že po Saas Fee se závoděním končí a poleze si jen pro radost. Lucce tak ubyla vážná soupeřka. Petra Müllerová řekla Lucce, že se musí starat o své malé děcko a na závody už nemá čas.

Přenos online z Rumuska bohužel běží jen na Wokenním media plajeru, u kterého se nedá ukládat natočený materiál. Jablečný prohlížeč WMV, který ukládat umí, nezvládá bohužel tuhle verzi streamu. Takže sorry, záznam ke stažení tentokrát nebude.

6. 2. 2009 11:59: Dolezl Ďuro Švingál, mohutně povzbuzován Luckou. "Máš na to, až nahoru!" bylo slyšet i z online přenosu. Bohužel, na posledním chytu pod topem kvalifikační cesty mu vypršel čas. Bude to stačit na postup?

Juraj Švingál v kvalifikaci
Juraj Švingál v kvalifikaci




6. 2. 2009 11:38: Online přenos je na adrese vipnet.ro. S číslem 65 přávě topoval Žeňa Krivošejcev z Ukrajiny.

Živý přenos z Busteni
Živý přenos z Busteni




6. 2. 2009 9:15: Online přenos zatím neběží. Lucka hlásí: "Juraj Švingál leze 24., a já jedenáctá. Začínáme lézt ve 14.15." S otcem a trenérem Liborem Hrozou Lucka konzultuje stravu: "Nemůžu si ohřát vodu na kaši tak si dám chleba se sýrem neva? Snad ne, lezu až za dlouho".

5. 2. 2009 22:00: Změna programu. Belgičanka Chloe Graftiauxová a patrně další dvě závodnice zůstaly trčet na letišti a nesthly by dopolední kvalifikaci. Organizátoři jim vyšli vstříc a přehodili kvalifikaci žen až na odpoledne. Jak hlásila Lucka z místa, je v Busteni teplo, po ledu ani pamâtky. Závody budou čistý drytooling.

Lucka odjíždí po absolvování tvrdých tréningů v domácích Holešovicích dobře připravená a motivovaná na vítězství. Vyhrát chce ovšem i její konkurence - Angelika Reinerová, Marija Tolokoninová a Stéphanie Maureauová, překvapit může ale i Korejka Shin Woon Seonová a další, které budou Lucce její záměr zvítězit připraveny překazit. Uvidíme, jak se to bude v Busteni vše vyvíjet, protože organizátoři slibují přenos online, podle kterého vás budeme průběžně informovat. Z našich mužů chtěl jet Vašek Vančura, ale nemohl kvůli propadlé občance. Stanislav Hovanec neměl zájem jet kvůli časovému zaneprázdnění a také mi řekl, že se mu v Busteni moc nelíbí a že nemá dostatečně natrénováno. Vloni tam obsadil 16. místo ze 43 závodníků. Vlkem a Zobanem prosazovaný Lukáš Pálka nakonec také nejede, údajně kvůli zdravotním problémům.

Jen neuletět... Kvak v Busteni
Jen neuletět... Kvak v Busteni, foto: Libor Hroza


V minulém roce startovaly v Busteni také tři naše ženy, do finále postoupila Jitka Mázlová a obsadila osmé místo, devátá byla Lucka Hrozová a jedenáctá Silva Rajfová. Jitka Mázlová se letos závodů neúčastní a zabývá se lezením drytoolu na skalách. Pro Silvu Rajfovou byl drytooling jen epizodou a nadále se mu nevěnuje. Ze Slováků odjel do Busteni jen Ďuro Švingál, který má po sedmém místě v Saas Fee možnost slušného umístění v celkovém klasifikaci SP. Jozef Leško sice figuruje na seznamu přihlášených závodníků, ale do Busteni nejede. Jasným favoritem mužů je Markus Bendler, který bude vlastně v domácím prostředí, protože je členem Rumunského alpského klubu a závodí za Rumuny.

Původně plánovaný program závodů byl podle zprávy od Lucky Hrozové změněn tak, že se prohodila kvalifikace žen a mužů. Nejdříve je tedy kvalifikace mužů, ženy nastupují po poledni.
pátek

09:15 - prohlídka kvalifikačních cest ženy obtížnost
09:30 až 11:30 kvalifikace žen
11:45 výsledky a startovní listina finále

12:15 až 12:30 prohlídka cesty kvalifikace mužů
12:30 až 17:00 kvalifikace mužů
17:15 výsledky a startovní listina semifinále

Souběžně s kvalifikací mužů bude probíhat závod žen na rychlost 14:30 až 16:00, muži závodí v rychlosti od 18:15 do 20:30.

sobota

09:00 až 09:15 - prohlídka finálové cesty ženy obtížnost
09:15 až 11:00 finále žen
11:15 výsledky finále žen

10:15 až 10:30 prohlídka cesty semifinále mužů
10:30 až 13:00 semifinále mužů
13:15 výsledky a startovní listina semifinále

15:45 až 16:00 prohlídka cesty finále mužů
16:15 až 18:00 finále mužů
18:15 výsledky finále

19:00 až 20:00 Vyhlášení výsledků a závěrečný ceremoniál.





[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Autor: Petr Jandík | Vydáno dne 11. 02. 2009 | Počet komentářů: 39 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
| Zdroj: Petr Jandík

Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme

Související články:
Přehled ledopádů v Česku. (22.01.2024)
Sbohem Králi (24.03.2022)
ICEC Brno, Evropský pohár a mezinárodní MČR v ledolezení (04.12.2021)
IC ECC Bern - ledolezení: Loužecká 5. (15.11.2021)
MSJ v ledolezení Kirov (08.03.2020)
Lucky Strike (03.03.2020)
Finice 2019: Aneta bronzová (02.03.2019)
SP Champany-en-Vanoise: Tolokonina a Kuzovlev (09.02.2019)
SP v ledolezení Rabenstein: Kuzovlev a Tolokonina (02.02.2019)
SP v ledolezení Peking: Kuzovlev a Tolokonina (18.01.2019)
Generation Dry (06.01.2019)
Aljaška krásná a ledová (29.12.2018)
Loužecká třetí na EP v Žilině (10.12.2018)
Evropský pohár: Loužecká sedmá (02.12.2018)
MČR v drytoolingu (01.12.2018)
DRYTOOLCUP Brno 2018 (25.11.2018)
Dry Tool Cup Brno 2018 už příští týden (14.11.2018)
MČR v drytoolingu 2018 bude na Hitlerově pilíři (26.10.2018)
Aneta s Luckou na Aljašce (19.09.2018)
Poprvé na svěťáku (10.03.2018)
Jen si tak trochu klofnout (05.03.2018)
V sobotu 17.2. Vírský cepín nebude (12.02.2018)
SP v drytoolingu Cheongsong (11.02.2018)
SP v ledolezení Rabenstein: Safdarian a HanNaRai Song (26.01.2018)
Ice Climbing Tour pokračuje v Itálii (25.01.2018)
Začíná světový pohár v ledovém lezení (18.01.2018)
MS juniorů v drytoolingu (07.01.2018)
Abalakovovy hodiny podle Steva House (05.01.2018)
SP v ledolezení na Olympic Channel (03.01.2018)
Ledové zprávy: Doping a menší cepíny (19.07.2017)
French Connection (11.04.2017)
MS v ledolezení v Champany: Korejci mistry (05.02.2017)
Rabenstein: finále SP (29.01.2017)
ICWC Saas Fee: Zlatí Korejci, bronzová Petra Klingler i přes zranění (20.01.2017)
Ice Climbing Test Day (17.01.2017)
Lucka zkrotila Mustanga (04.02.2016)
Novinky v Drylandu, aneb 3 třináctky vedle sebe. (03.02.2016)
ICWC startuje v Bozemanu (12.12.2015)
Medzinárodné majstrovstvá Slovenska v drytoolingu (30.11.2015)
Lucie Hrozová: Další M14, první ženský přelez (24.02.2015)
SP v ledolezení Champany (07.02.2015)
SP v Saas Fee: Dvořáček třináctý (25.01.2015)
Kalendář SP v ledolezení (31.10.2014)
Evolution M9+/120m (19.03.2014)
Hrozová a Matějec: Pray for Power (27.02.2014)
Druhé housle pro Paľo Rajčana (19.02.2014)
Tatranská strašidla, BAFOMET M 14 (15.02.2014)
Ledové královny (08.02.2014)
Lucie Hrozová: Bafomet M14 (08.02.2014)
Angelika Rainer: Steel Koan M 13+ (02.01.2014)
Ironman pro Mirka Matějce (14.03.2013)
Mordor (11.03.2013)
Rušno v Eptingenu: Ironman v obležení (08.03.2013)
Ledy a rampouchy (28.02.2013)
UIAA: nová videa o pravidlech ledolezení (23.02.2013)
Led na Výrovce (19.02.2013)
Lucka Hrozová ulovila tři muže, M14 je doma! (04.02.2013)
Superman pro Lucku Hrozovou (01.02.2013)
Spiderman M13 - první ženský přelez (31.01.2013)
Law and Order M13+ (13.03.2012)
Matějec přelezl Law and Order (11.03.2012)
Na rampouchu v Labáku (05.03.2012)
Video z Illuminati (24.02.2012)
Na ledech v Oldřichově (08.02.2012)
Klemen Premrl: Spray On flash (01.02.2012)
Ines Papert vylezla Iluminati (31.01.2012)
Motyčky na Smíchově (04.12.2011)
Ledová derniéra v Maltatalu (05.04.2011)
Lucka dává nejtěžší mix světa M13 (21.03.2011)
Vyvrcholení Evropského poháru v drytoolingu (16.03.2011)
Španělé na francouzském ledu (13.03.2011)
Hrozová dává Fear and Loathing (27.02.2011)
Skotské ledové hrátky (13.02.2011)
Šavle skoro na OS (17.01.2011)
Ledolezení v Nepálu (06.04.2010)
Mistři drytoolingu (12.03.2009)
Světový pohár v ledu v Saas Fee (25.01.2009)
Hrozová bronzová ve Val Daone (19.01.2009)
Ve víru zbraní (06.01.2009)
LOAP ČSP, MČR v indoor drytoolingu (29.12.2008)
Česko-slovenský pohár v drytoolingu odstartoval (15.04.2008)
Drytooling je přitažlivější než ostatní disciplíny - II. (09.04.2008)
Drytooling je přitažlivější než ostatní disciplíny - I. (08.04.2008)
HOLEŠOVICKÝ RAMPOUCH (07.04.2008)
Světový pohár lezení v ledu (29.02.2008)
Světový pohár Saas Fee (23.02.2008)
ICWC Busteni (09.02.2008)



Komentář ze dne: 06.02.2009 13:00:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor hroza (@)
Titulek: Svingál
Doufám že to stačit bude. Juro na sobě hodně od Val Daone zapracoval. Hlavně co se týká psychiky.Dost jsme to spolu probírali. Jen ještě trošku zrychlit.
0 0

Komentář ze dne: 06.02.2009 16:06:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Svingál
Stačilo, postupuje jako 13. do semifinále.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 11:42:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - libor hroza (@)
Titulek: Být někde jinde
Bendler je někde úplně jinde. Ten závodí sám se sebou.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 11:44:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Být někde jinde
To jo. Tam, kde ostatní bojujou o holej, on se skoro ani nezastaví. Škoda, že to nevyšlo líp Ďurovi. Držíme palce Lucce.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 16:34:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (@)
Titulek: Divný pravidla
Přijde mi dost ujeté, že na svěťáku v obtížnosti vlastně rozhoduje čas, tedy svým způsobem rychlost. V závodě na rychlost je to jasný, tam to patří, ale u obtížnosti mi to přijde divný. Vlastně na prvních dvou místech skončily dnes závodnice, co vůbec neměly v kvalifikaci TOP. Na jiných závodech v obtížnosti rozhoduje vždy kvalifikace, když závodníci ve finále topují, a ne čas. Taky mi přijde divný, že finále udělají lehčí, než kvalifikaci. Včera byly topy pouze tři, dnes bylo snad až 6 topů, to je fakt trochu moc na finále. Jo, abych nezapomněl, Lucce obrovská gratulace.:-)
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 16:45:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Divný pravidla
U holek je to tak, že těch prvních osm je hodně vyrovnaných a vyhrát nebo prohrát může kterákoliv. Rychlost kontra obtížnost: řekl bych, že ten, kdo stejně těžkou cestu vyleze rychleji, je prostě lepší. Časové hledisko má své praktické důvody - a sice spád závodů a diváckou přitažlivost. Kdyby nerozhodoval čas, muselo by se dělat ještě superfinále. Závody by se prodlužovaly a ztrácely by na zajímavosti.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 17:27:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (@)
Titulek: Re: Re: Divný pravidla
jo, to chápu a částečně s tebou souhlasím. Jen si myslím, že dát top v kvalifikaci i ve finále je víc, než dát top pouze ve finále, i když s lepším časem. Takhle na to doplatila nejvíc Stephanie a taky Lucka, ale Lucka alespoň tím časem ještě urvala bednu. Kdyby se vzala v potaz více kvalifikace, než čas ve finále, tak ta Ruska, co vyhrála, by byla pak asi čtvrtá. Žádné superfinále by se vůbec nemuselo konat. Čas by rozhodoval teprve až při shodě závodníků jak ve finále, tak i v kvalifikaci. Přijde mi to tak spravedlivější.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 17:45:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Divný pravidla
Nojo, sice se na to lze dívat i takhle, ale pravidla jsou prostě taková a po kvalifikaci se začíná znova a všichni to vědí. V atletice kolikrát rozhodujou pouhé setiny vteřiny kdo bude mít slávu a kdo ne :-).
Kdyby se mělo realizovat to, co navrhuješ, taky by to taky nebylo spravedlivé, protože za normálních okolností je finálová cesta těžší, než kvalifikační, takže přísně vzato top v kvalifikaci má menší hodnotu než top ve finále. Jak bys pak porovnával jeden proti druhému, když navíc je obtížnost subjektivní a na rozdíl od času není přesně měřitelná?
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 18:53:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Divný pravidla
Samozřejmě beru, že top ve finále je víc, než top v kvalifikaci. Pokud více závodníků ve finále topuje, tak mně přijde lepší přihlížet spíše k obtížnosti v kvalifikaci, než k času ve finále. Teoreticky se může stát, že se na finále může kdykoli postavit totál rychlostní žebřík, a pak to bude opravdu více závod na rychlost, než na obtížnost. Je to jen můj názor, pravidla jsou pravidla.
Mimochodem, nemůžu nikde najít výsledky mužů. Jelikož se asi 5 závodníků rozřadilo podle časů, tak pořadí nevím, kromě megaskvělého Bendlera.:-) Jo, u chlapů sice taky rozhodl čas ve finále, ale ti měli topy v sefiminále i v kvalifikaci, takže to pak beru.:-)
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 19:13:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Divný pravidla
Výsledky mužů dám do článku jakmile se objeví na webu organizátorů. Doteďka tam nebyly.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 20:48:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukáš (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Divný pravidla
No, ale na minulých SP se to bralo přesně podle těch pravidel, která zmiňoval Martin. Ve finále při shodě topu nezáleželo na časech, ale na umístění v kvalifikaci. Bohužel hlavní rozhodčí a sponzor závodů je otec Tolokoniové, takže i tohle na to možná mělo trochu vliv. Škoda Lucka mohla být první.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 20:52:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Divný pravidla
Tolokoninová vyhrála i rychlost i obtížnost tak to celkem zapadá.
0 0

Komentář ze dne: 07.02.2009 22:47:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vlk (@)
Titulek: Gratulace
Lucka zaslouží především velkou gratulaci a to nejen za bednu, ale hlavně taky za celkové čtvrté místo v seriálu SP. Je výborné, že i v další disciplíně máme někoho na špici a hlavně naši pánové ledoborci by si z ní mohli vzít příklad a začít pořádně makat, aby i za nimi byly vidět dobré výsledky.
Gratulace samozřejmě i Durovi k celkovému 13 místu v seriálu.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 10:27:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Gratulace
Myslím, že je také třeba ocenit Libora staršího, protože bez toho, jaké udělal drytoolingu a Lucce zázemí v Holešovicích, jak stále koumá kolem vylepšení cepínů a bot a maček a tréninku, by se Lucka nedostala tam, kde teď je.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 12:29:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Hroza (@)
Titulek: Praha proti brnu.
A pokud to myslí Tomášek s drytoolingem vážně bude se s jistotou příští rok umisťovat v semifinále a snad bude i nějaké to finále. Má všechny předpoklady být v téhle disciplíně dobrej.Hodně dobrej! Praha proti Brnu!
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 12:34:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Praha proti brnu.
Určitě by bylo dobré, kdyby Lucčin příklad přilákal další následovníky a následovnice a nebyla v tom sama. Kujme pikle, dokud je medaile žhavá :-)
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 20:14:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lukin Pálka (@)
Titulek: Re: Praha proti brnu.
ha-ha-ha.. beze mě morálisto!
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 11:30:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Gratulace
Hele Vlku,
když jsem ještě já byl ve VV a ty ne, buzeroval jsi tu pořád, jak to, že o něčem takovém je psáno zde a ne na Horosvazu. Tenkrát mi tu pořád někdo předhazoval nějaké střety zájmů a podobné blbačoviny.
Jenže vezměme třeba Val Daone. Závod byl 16. až 18 ledna a 19. ledna byly na Horosvazu výsledky.

Teď ten poslední závod v Busteni skončil v sobotu. Máme středu a na Horosvazu je prd :-), jen zásadní informace tybu rankingového závodu v Olomouci a o dalším výrazném úspěchu naší reprezentantky nic. Co s tím budeš dělat? Medializaci jste měli jako tým ve volebním programu a co chcete medializovat, když ne tohle? O medializaci zvolení Zdeňka Hrubého jsem se postaral já, ačkoliv již členem VV nejsem, žádné funkce v ČHS nemám a na krku disciplinární řízení :-).
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 13:26:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Gratulace
Cože? Jaké disciplinární řízení? Za co proboha? Člen výkonného výboru skončí po valné hromadě a hned mu někdo jde po krku?
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 13:31:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Gratulace
Kubo, přejdi na hlavní stránku a sklouzni pohledem na levý sloupec tohoto webu, nadepsaný "novinky". V poslední z nich je popsané co a jak. Asi protože je disciplinární komise také dobrovolná, zatím mi neposkytla text obvinění. Doufám, že to je jen obvyklý termínový rozptyl dobrovolných funcionářů, kterého jsem se také dopouštěl a mám pro něj pochopení, a nikoliv počátek Kafkova Procesu :-).
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 13:54:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Gratulace
Myslím si že každý člen Čhs který chce podat návrh disciplinární komisi by měl doložit od doktora že je duševně zdravý.
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 15:41:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace
Kouknu na to, nevšiml jsem si. Zajímá mě, jestli bude disciplinární komise stejně neschopná a stejně paranoidní jako v mém případě :-) To jsou věci...
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 16:22:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace
Disciplinární komisi tvoří dnes zvolení členové k tomuto účelu, předsedou je Roman Wimmer, členové Tomáš Kublák a Jindra Pražák, což jsou všechno úctyhodní a neparanoidní lidé, kteří se, pokud mají svou funkci dělat pořádně, musí zabývat každým podnětem, ať už hlavu a patu má, nebo ne.
Tvůj případ kolem "Nevěřte Slovákům" byl značně odlišný - nebyla disciplinární komise, nebyl disciplinární řád.
Každopádně, současná DK a DŘ jsou demokratické prvky. Domnívá-li se někdo, že se děje něco špatně, je jeho právem a jediným korektním řešením podání podnětu DK, zatímco pomluvy na internetu a házení bláta jsou akvivity nesprávné, neslušné a mohou být i podle povahy případu i kriminální
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 20:24:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace
Áááále byl disciplinární řád. Akorát starší verze. Pravomoci disciplinární komise si vzal výkonný výbor.

Že v mém případě nemůže konat, tak jak by si osobně přáli jeho členové, jsem jim říkal od začátku. Jednoduše proto, že platí stanovy ČHS, disciplinární řád a nad nimi ještě zákony. Nechtěli tomu věřit, ale nakonec to tak dopadlo. Akorát tehdejší vedení ČHS samo sobě ušilo z ostudy kabát.

Já si spíš přeju, aby v Tvém případě disciplinární jednání proběhlo jednoduše, průhledně a rychle. Pomohlo by to především ČHS jako celku.
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 20:45:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: DK
Že byla disciplinárka s Tebou pitomost, jsem říkal už tenkrát, i když si na druhou stranu pořád myslím, že bys za ten titulek zasloužil za uši :-).

Dneska je disciplinární komise nezávislá na VV. Jestli to řízení půjde rychle, nebo jestli se tím vůbec bude DK zabývat zatím nevím. Taky ani nevím, jestli mne Babača obviňuje z téhož, jako v internetových diskusích, nebo jestli si vymyslel něco nového.

0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 21:53:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: DK
Okolo poledního jsem ho e-mailem požádal o plný text jeho oznámení na disciplinárku pro uveřejnění na Horydoly. Zatím mi neodpověděl.

Připadá mi groteskní, že pár dní poté, co už nekandiduje poměrně úspěšné vedení ČHS, má jít k disciplinárnímu řízení.

Ale kdo ví, jaké důvody k tomu mohou být oprávněné a jaké ne...
0 0

Komentář ze dne: 12.02.2009 16:13:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alena Čepelková (@)
Titulek: Re: Re: DK
Tak v tomhle s tebou Kubo souhlasím, groteskní to je a taky je to pěkná ostuda. Pokud se ještě někdy kdy najde nějaký dobrovolný funkcionář, bude určitě padlej na hlavu (jako já, mám na to dokonce papíry - Tatry 1982). Onen podnět obdržel sekretariát hned v pondělí.

Ráda bych teď ale, zbavena břemena ofiko funkce, něco dodala k tvému případu, který tenkrát tak rozezlil nejen tebe, ale i davy svobodomyslných lezců (čemuž se ani nijak nedivím). Máš pravdu v tom, že to nebyl dobrý krok, že výkonný výbor učinil rozhodnutí, které učinit neměl, a které také následně příliš nezvládl – a to proto, že nikdo neměl chuť s tebou dále bojovat a vrtět se v tom h.... (Podotýkám jen, že kdybys zveřejnil celý průvodní dopis Humanitě, kterým jí tvůj případ byl předán k vyřízení, bylo by to korektnější.) Být dobrým bafuňářem se onen svobodomyslný lezec musí trpělivě a tvrdě učit, a udělování disciplinárních trestů nebývá zrovna jeho hobby. Stručně řečeno, lidi ve výkonném výboru se naštvali, že jim zbytečně přiděláváš práci se žehlením svých senzacechtivých výroků na mezinárodní úrovni – a zmatečnost případu dodala tvoje „podobojí“ podoba, člena ČHS a zároveň novináře. Můj názor ale dodnes je, že jsi ČHS skutečně poškodil.

Nicméně, jelikož všechno zlé je k něčemu dobré, uvědomila jsem si, že je nezbytné zřídit disciplinární komisi jako naprosto nezávislý orgán, a také to tak bylo vtěleno do nových stanov. Ani ve snu by mne tehdy nenapadlo, že bude sloužit k jiným účelům než k řešení případných disciplinárních prohřešků závodníků. No a vida!
0 0

Komentář ze dne: 13.02.2009 11:04:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: DK
Když už se tak bavíme bez břemena funkce :-) Já žádný dopis neměl a nemám k dispozici. Kdybych ho měl, okamžitě bych ho uveřejnil. (Já vím, bylo to asi psáno předsedovi, ale myslím, že je korektní, aby takové dokumenty dostávala v kopii i dotčená stran. Já to tak aspoň dělám.)

Jestli jsem poškodil ČHS nebo ne, je snad vyjasněné - disciplinární řízení skončilo s nulovým výsledkem, a proto nepoškodil. Jestli bys teď chtěla tvrdit něco jiného, tak je to z Tvé strany podraz, protože znovu otevíráš, co bylo pod Tvým vedením uzavřeno.

Vzpomínáš si jistě velmi dobře, že jste mi rukou společnou a nerozdílnou vyhrožovali, že nejen budu v disciplinárním řízení ČHS, ale že mě taky dáte k soudu a Syndikátu novinářů. Nic z toho se nestalo. O soud a syndikát jste se ani nepokusili. (Musím říct, že bych neočekával jiný výsledek než v disciplinárním řízení a Ty zřejmě také ne.)

Celá věc má ještě dohru. Slovenská horská služba se s námi už roky pošťuchuje, vysílá na nás právníky, teď to jeden advokát dohnal až k soudu, ale pro změnu se k němu nedostavil. (A tak neočekávám jiný výsledek než v disciplinárním řízení ČHS) Viz www.horydoly.cz/vypsat.php?id=11906

Promiň, že se k tomu vyjadřuji takhle obsáhle, ale myslím, že takové kauzy poškozují ČHS, i kdyby měl pravdu. Stejně jako HZS. Navíc je problém v tom, že jste se pokusili zasáhnout do svobody slova a taky do věcí, na které nemá ČHS vliv. Jasně to vyplynulo ze všech dokumentů.

Když už jste s Kečupem nedomysleli, co vlastně vaše vyjádření na tiskovce znamená a především jaký bude mít ohlas, tak stačilo zpětně říct, že jste to tak nemysleli. Napsali bychom, že sice ČHS doporučuje spoléhat na Slovensku sám na sebe víc, než v Alpách, ale jinak že jsou horští služebníci podle předsedkyně ČHS v podstatě dobří a přičinliví kluci. Profíci takové přebíjení dělají ještě lépe - poskytují na stejné téma rozhovory, platí reklamu, vydávají osvětové články atd...

Snad tohle všechno vezme diciplinárka napříště v potaz a bude opravdu řešit jenom závodníky a další vnitřní věci ČHS.

A propós: Co v onom udání na Tebe a Petra Jandíka stojí? Jirka Babača mi to odmítl byť naznačit :-)
0 0

Komentář ze dne: 13.02.2009 11:44:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: DK
Ahoj, je to diskuse mezi tebou a Alenou, tak se do toho nechci moc míchat. Pokud jde o obsah Babačova podání na mne, zveřejním ho, jakmile jej dostanu. Zatím ho nemám.


0 0

Komentář ze dne: 13.02.2009 15:38:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: DK
Můžeš mi ho pro Horydoly taky poslat? Předem díky.
0 0

Komentář ze dne: 13.02.2009 16:46:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DK
To je vtip?
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2009 01:43:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba Turek (jakub.turek@horydoly.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DK
Proč?
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 23:12:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Re: Gratulace
Také o Saas Fee na Horosvazu nikde nic. Že se Lezec o takovém úspěchu nezmíní, bych se nedivil, když je soukromej, tak si tam může dát co chce. Klidně třeba místní závod třikrát týdně. Ale překvapuje mě, že na stránkách ČHS nikde nic. Loni se o závodech na Horosvazu psalo určitě víc, a to se přitom nikomu z našich nepovedlo na svěťáku postavit se na stupínek těch nejlepších.
0 0

Komentář ze dne: 11.02.2009 14:05:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor Hroza (@)
Titulek: Re: Gratulace
Vidíš Vlku a ještě před pár dny si tvrdil že na svěťák lucka nemá. Doufám že jí pomůžeš tím že by měla mít zaplacený i tento třetí závod kde se umístila na bedně.Protože tentokrát si platila sama úplně všechno. A lucka udělala dobře že nepodlehla vlčím drápům a nenechala toho po loňském svěťáku kde se ji až tolik nedařilo.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 10:30:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Divný pravidla
Ještě jednu poznámku: Uvědomme si, že i v obtížnosti ta rychlost vždycky nějak dokresluje výkon. Neobdivovali jsme snad Adama Ondru, že vylezl Silbergeier za jeden den, zatímco jiným to trvalo týden? Nebo že na tu a tu špičkovou cestu měl nejméně pokusů ze všech?
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 18:15:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek: Re: Re: Divný pravidla
To určitě ano. Ale to je trochu něco jiného - skály a závody. Když se jedná o oficielní závody SP, tak by organizátoři měli používat pravidla pro každý závod stejná, nemyslíš? Mně třeba nepřijde úplně v pořádku, když na SP v Daone postoupilo do finále 11 žen, když dalo top pouze 8 z nich. Na jiných závodech vždy a všude postupovalo do finále 8 lidí. Jedině, když doleze v kvalifikaci víc než 8 závodníků na stejné místo, tak pak je logické, že jich ve finále bude víc. Proč postupovalo v Daone 11 žen, a ne 8, je záhadou. Ale možná ani ne tak velkou, když z výsledků je patrné, že na 11.místě skončila Italka Jenny Lavarda. Další záhadou je, že po první finálové cestě v Daone, byla ještě druhá finálová cesta, ale v podstatě to bylo superfinále, protože do ní nastoupily pouze ty, co topovaly první finálovku. Bylo jich celkem 7. Proč tedy lezkyně nerozřadily podle času a lezly ještě další cestu? Kdyby je rozřadily podle času, tak by výsledky vypadaly úplně jinak.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 19:25:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Divný pravidla
Na to by snad mohl odpovědět líp Líbor, byl u toho. říkal něco o tom, že Jenny dávala protesty.
0 0

Komentář ze dne: 08.02.2009 18:52:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kuba (@)
Titulek:
Ještě bych dodal, že kdyby v Daone rozřadily ženy podle času ve finále, že tam by to bylo spravedlivé, protože všech 7 žen topovalo i v kvalifikaci.To se ale nestalo v Busteni. Tam byly v kvalifikaci topy 3, ale Jenny nedala top zase ve finále. Jedině Lucka a Francouzka Maureau daly top v kvalifikaci i finále. Lucka mohla být zlatá, teď je "jenom" bronzová. Každopádně Lucce patří velká gratulace, a to nejen za získané bronzové kovy, ale taky za to, že v podstatě jako jediná závodnice, z celé ženské světové špičky,topovala ve všech kvalifikačních a semif. cestách v kompletní sérii letošního SP!!!
0 0

Komentář ze dne: 14.02.2009 01:38:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
To jsou velmi dobré postřehy Kubo. Ale na kdyby se nehraje. V Daone nechtěli Italové nechat padnout svou ikonu Jenny. V Sass Fee prý vlezl do izolace Korejec a přehrál kolegyni cestu natočenou na kameru. A tak...
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
20.07.2024
ŽOFKA Žlebská outdoorová filmová kulturní akce, 17 ročník. Hospoda U Kosti

Oznámení o akcích posílejte redakci