Vyhledávání
Google
poslední komentáře

nové v diskusi
praktické odkazy
nejčtenější články
horyinfo
HORYINFO.CZ
ISSN 1802-1093
grafika (c) Eva Jandíková
text a foto (c) autoři článků a fotografií
Vydává:
Ing. Petr Jandík - computer design studio vydavatel a šéfredaktor,
Pivovarnická 6, Praha 8,
IČ 10192182


Inzerce:
redakce@horyinfo.cz

Postaveno na systému phpRS
Programování modulů Petr Suchý
Nové články: RSS kanál
Nové cesty: RSS kanál

HORYINFO je součástí ARCHIVU ČESKÉHO WEBU Národní knihovny ČR
WebArchiv - archiv českého webu
Najdete nás na Facebooku


Zásady zpracování osobních údajů a používání Cookies



Vyjádření Libora Hrozy ke konfliktu ve věci řízení sportovního lezení


Dopis Libora Hrozy

V souvislosti s připravovanou valnou hromadou ČHS jsem před krátkým časem na několika místech na webu (Lezec a HoryInfo) poukázal na – podle mého přesvědčení – špatnosti, problémy a chyby související s financováním sportovního lezení – přesně řečeno s rozdělováním daných peněz.


Věrný své pověsti rebela a otravy, nečekal jsem nijak vřelé přijetí, ale zcela otevřeně, Zobanova reakce překvapila i mne. Nejsem citlivka a horolezecké prostředí má ke Guthovi-Jarkovskému daleko; když se o mně někdo v řeči vyjádří, že jsem debil, skousnu to – nebylo by to poprvé :-) - ale hrubé osobní urážky publikované na webu ČHS a nařčení z kolaborace se Státní Bezpečností jsou za hranicí toho, co jsem ochotný absorbovat.

ODMÍTÁM JAKKOLIV DÁLE POKRAČOVAT V KOMUNIKACI S RADKEM LIENERTHEM NA TOTO TÉMA – i s kýmkoliv jiným, včetně Petra Resche, pokud by to mělo být ve stejném duchu. Výměna názorů na téhle úrovni mi vadí, dotýká se i Lucie a dalších lidí a neposlední řadě hrubě poškozuje jméno ČHS, což je pravý opak toho, co jsem chtěl dosáhnout.

Jestli budu Zobanovo nařčení řešit žalobou na ochranu osobnosti, bude záviset na názoru advokáta, se kterým se v téhle věci chci poradit.

Věcné připomínky k problematice financování i k dalším otázkám činnosti ČHS zveřejním na stránkách ČHS - v souvislosti s přípravou valné hromady. Situaci rozumím tak, že tam pro to bude prostor.

P.S. V tomhle textu by snad neměly být pravopisné chyby. Jako dysortografik jsem si ho nechal radši zkontrolovat :-).

Libor rebel Hroza

Libor Hroza
Libor Hroza, foto: Petr Jandík







[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5

| Autor: Libor Hroza | Vydáno dne 14. 02. 2012 | Počet komentářů: 64 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek
| Zdroj: Libor rebel Hroza

Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme

Související články:
Tráva a kyslík na Broad Peaku (15.08.2024)
Nový návrh NP Tanapu (12.08.2024)
Valná hromada ČHS (13.04.2024)
Připomínky k Návštevnému poriadku TANAP (03.03.2024)
Sběr nominací na Výstupy roku (16.02.2024)
Definitivní Návštěvní řád TANAPu (25.11.2023)
Výstupy roku 2022, slavnostní vyhlášení. (11.08.2023)
ČHS odmítá Rusy a Bělorusy na závodech IFSC (23.06.2023)
Proč se jezdí závodit do Asie? (19.05.2023)
Valná hromada ČHS 2023 (25.03.2023)
VH ČHS nebude schvalovat novou identitu (14.03.2023)
Výstupy roku 2022 (02.03.2023)
Valná hromada ČHS 2023 (25.02.2023)
ČHS zavedl mobilní infokartu (10.11.2022)
Ze říjnového VV ČHS (31.10.2022)
Anketa k rozvoji území kolem Branických skal (14.07.2022)
Světový pohár 2023 v Česku? (04.06.2022)
Valná hromada ČHS (28.03.2022)
ISMF nepovolí účast Rusů a Bělorusů na mezinárodních soutěžích (07.03.2022)
Otevřený dopis ruských horolezců proti válce na Ukrajině (04.03.2022)
IFSC zpřísňuje sankce pro Rusko a Bělorusko (04.03.2022)
Vadim Timonov proti válce (01.03.2022)
Ne válce, zní z Ruska (27.02.2022)
Prohlášení ČHS k Ukrajině (25.02.2022)
Štafeta ČHS čtvrtá (14.02.2022)
Výsledky ankety ČHS 2021 (28.01.2022)
Valná hromaha ČHS 2021: Všichni kandidáti zvoleni, všechny návrhy prošly (30.05.2021)
Volby nového vedení ČHS (02.05.2021)
Valná hromada ČHS 2021: schváleno (04.04.2021)
Ilegální ferraty v Českém Středohoří (09.02.2021)
NÁBOR SOKOLÍKŮ 2021 (30.01.2021)
VH 2021 bude online (24.01.2021)
Posouzení značky ČHS (17.12.2020)
Nominace - Výstupy roku ČHS 2020 (17.12.2020)
Útěk do svobody (30.11.2020)
Říjnové zasedání VV (01.11.2020)
Jak s lezením v nouzovém stavu (23.10.2020)
VV ČHS - zápis ze srpna (05.09.2020)
Karel Bělina zbaven správcovství skal (12.07.2020)
Valná hromada 2020 (14.06.2020)
Dokumenty z VH ČHS 2020 (13.06.2020)
O čem bude Valná hromada ČHS (07.06.2020)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (15.05.2020)
Valná hromada ČHS bude 13.6. (12.05.2020)
VYJÁDŘENÍ ČHS K NELEGÁLNÍMU TÁBOŘIŠTI V ADRŠPAŠSKÝCH SKALÁCH (04.05.2020)
Proč v databázi ČHS na webu někdy v noci fungují mapy omezeně?? (14.04.2020)
VV jednal přes videokonferenci (10.04.2020)
Odsunutí termínu valné hromady ČHS (13.03.2020)
OVK LP ruší cesty zajištěné lešenářskými kotvami z OBI (11.03.2020)
Testy expanzivních nýtů (27.02.2020)
Ročenka ČHS 2019 (20.02.2020)
Zasedání VV ČHS: dvě rezignace, tři jmenování (12.02.2020)
ČHS a ČSL obnovili spolupráci (01.02.2020)
Zrušení lékařské komise (22.01.2020)
Odhalení na severu Sušek (10.12.2019)
Výstupy roku ČHS za rok 2019 - podávání nominací (04.12.2019)
Zasedání VV ČHS: Kooptován Pavel Blažek (16.10.2019)
Zasedal VV ČHS: změna stanov a řízení soutěžního lezení (19.09.2019)
Horydoly jako bezpečnostní hrozba? (11.09.2019)
Schůze VV: odvolání Tomáše Bintera st. (04.09.2019)
Zápis disciplinární komise (23.07.2019)
Likvidace pobočných spolků ČHS (31.05.2019)
Zápis z jednání VV ČHS 29.4. (11.05.2019)
Předsedou JAMESu Anton Pacek (31.03.2019)
Valná hromada ČHS 2019 (27.03.2019)
ČHS hledá nové kolegy pro oblast soutěžního lezení (26.03.2019)
Jan Zbranek rezignoval (12.02.2019)
Evropští horolezci chtějí letní čas (11.01.2019)
Další závodníci se státní podporou (23.10.2018)
29. PELIKÁNŮV SEMINÁŘ (03.10.2018)
ČHS se stěhuje (27.09.2018)
SKÁLY NA MUŽSKÉM- oprava a omluva (07.09.2018)
Jednal VV CHS: s.r.o., oprava vyjádření na VH, nabídka ČSL. (27.06.2018)
Dojistit Velkou plotnu na Suškách? Jo, vlastníma smyčkama. (21.06.2018)
Nový člen VV, ČHS jedná s ČSL, založení s.r.o. (29.05.2018)
Výpověď smlouvy pro ČSL, Turek na disciplinárku (09.05.2018)
VH ČHS: Jak to bylo doopravdy (26.03.2018)
Valná hromada ČHS 2018 (24.03.2018)
Ekonom ČHS - výběrové řízení (02.03.2018)
Ročenka ČHS 2017 (27.02.2018)
Pozvánka na valnou hromadu ČHS (24.02.2018)
Hlasování kartičkami na Valné hromadě (21.02.2018)
Polemika kolem výběru reprezentace (17.01.2018)
"Sokolíci" 2018–2020 - výzva mladým alpinistům (16.01.2018)
Boulder kodex 2017 (17.12.2017)
Odpověď ČHS na prohlášení ČSL k odtržení závodního lezení (05.12.2017)
Boj o překližku (05.12.2017)
Je možné změnit ČHS? (05.12.2017)
ČHS hájí jednotu sportovního lezení (27.11.2017)
Založena Evropská horolezecká asociace (25.11.2017)
Soutěž ČHS (14.11.2017)
Jak začít na písku? Doporučení mistrů pískařů (16.05.2017)
Dojišťování? UFO? Maglajz? Anketa pískařů díl 6. (08.05.2017)
ČHS obnovil spolupráci se Slovinci (26.04.2017)
Jsou ještě možnosti prvovýstupů? Anketa pískařů díl 5. (25.04.2017)
Dobrodružství na písku? Anketa pískařů díl 4. (20.04.2017)
Přenosy ze závodů budou dál zdarma (12.04.2017)
Morál a čísla? Anketa pískařů díl 3. (12.04.2017)
Výstupy roku 2016 (11.04.2017)
Bouře kvůli placení přenosů (10.04.2017)
Horolezec roku končí (02.04.2017)
Sázka o 10 klacků (31.03.2017)
Pískovcové lezení, pískaři II. (31.03.2017)
Úplná pravda o Valné hromadě (29.03.2017)
ČHS - valná hromada 2017 (25.03.2017)
Pískovcové lezení, pískaři I. (24.03.2017)
Změna v rozpočtu ČHS na rok 2017 (24.03.2017)
Vychází výjimečná ročenka ČHS (23.03.2017)
Valná hromada ČHS 2017: pozvánka, bulletin a registrace kandidátů (14.03.2017)
ČHS vypisuje výběrové řízení (12.02.2017)
Zpráva o výsledcích závodní reprezentace (18.01.2017)
Napomenutí za kartáčování chytů (04.01.2017)
Slevy na slovinských chatách (09.10.2016)
Nýty v Korosadowiczovi? (06.10.2016)
Web ČHS v responzivním kabátě (23.08.2016)
Chcete pracovat v ČHS? (23.06.2016)
Lidičky na Valné hromadě (19.03.2016)
Valná hromada ČHS 2016: hlasování o 11 miliónech (21.02.2016)
Ferrata na Frýdlantské cimbuří zamítnuta (26.01.2016)
Pojištění pro horolezce od ČHS (03.12.2015)
Zasedal VV ČHS (02.12.2015)
ČHS leaderem mezinárodního grantu (26.11.2015)
Kdo je horolezec roku? (22.11.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu IX (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VIII (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VII (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu VI (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu V (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu IV (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu III (23.05.2015)
Nové a změněné cesty na Horosvazu II (23.05.2015)
Nové a změněné cesty v databázi Horosvazu I (23.05.2015)
Čtvrtletník ČHS (10.04.2015)
Valná hromada ČHS 2015 (05.04.2015)
ČHS spustil Skály ČR (20.03.2015)
Vize ČHS 2015, díl III (16.02.2015)
Vize ČHS 2015 - II. díl (11.02.2015)
Vize ČHS 1. díl (10.02.2015)
Důvěra kontra transparentnost a válka Alpenvereinů (26.01.2015)
ČHS posiluje tým (08.01.2015)
Via Ferráta nebude? - a přece je! (02.08.2014)
Protest horolezců ve Vlčí rokli (14.07.2014)
Dodo Kopold vyloučen z Jamesu (08.04.2014)
Smělé plány Tatra Mountains Resorts (05.04.2014)
Náhubková směrnice zrušena (31.03.2014)
Valná hromada 2014 (25.03.2014)
Zamyšlení nad otázkami koncepce českého alpinismu (24.03.2014)
Valná hromada bude o volbách a opět o náhubkové směrnici (21.03.2014)
VV ČHS odstoupí v březnu (11.02.2014)
Jak sis zalyžoval Zobane? (26.01.2014)
Soutěž o nejlepší fotografii na PF 2014 (26.11.2013)
Jednal VV ČHS: Zvýšení prostředků pro Drytooling a MG na Panťáku (22.11.2013)
Žlebská jehlo, sbohem (29.10.2013)
Podpora Hrozové, granty na publikace a závody mládeže nově (10.10.2013)
Němci a Rakušani zpět do UIAA (06.10.2013)
Válka UFO? (22.08.2013)
Výstupy roku 2013 - soutěž vyhlášena (03.07.2013)
Agostino Da Polenza k incidentu na Everestu (02.06.2013)
Historická komise OVK LP (27.05.2013)
Renovace vrcholových knížek (25.05.2013)
Frankenjura.com (16.05.2013)
Valná hromada ČHS 2013 (22.03.2013)
Nový web IFSC, aplikace pro telefony a další novinky (22.03.2013)
Sasíci schválili UFO (05.03.2013)
Nové průvodce v knihovně ČHS. (27.02.2013)
Paseky v Roklici (17.02.2013)
HoroLezec 2012 (14.02.2013)
ČHS hledá předsedu komise alpinismu a sportovního lezení (14.12.2012)
Horolezecem roku Adam Ondra (25.11.2012)
Český horolezecký svaz vyhlašuje soutěž o nejlepší fotografii (22.11.2012)
Chcete pracovat v ČHS? (09.11.2012)
ČHS: Jednání VV a dva disciplinární tresty pro Radka Lienertha (07.09.2012)
Lezecký park Alkazar (16.07.2012)
Krádež historických dokumentů na Suškách (11.06.2012)
Ukousněte si z miliónu (24.05.2012)
Městská policie šikanuje horolezce (06.05.2012)
Valná hromada ČHS 2012 (24.03.2012)
Valná hromada 2012 už tuto sobotu (21.03.2012)
Svazový redaktor opět na scéně (22.02.2012)
HoroLezec 2011 (09.02.2012)
Kontroverze kolem Compressor Route (05.02.2012)
Volby do Výkonného výboru ČHS (01.02.2012)
Horosvaz na Facebooku (29.01.2012)
Horosvaz v novém (08.01.2012)
Přílepská skála a zákaz lezení? Ne! (20.10.2011)
Soutěž Horolezec roku 2011 (17.10.2011)
Via ferrata na Tyršovky v Labáku? Ale kdepak! Jen monitoring. (05.09.2011)
Koruny pro královny Himálaje (01.09.2011)
Red Rocks v nebezpečí (16.08.2011)
Horolezci na tiskové konferenci Czech Tourism (02.07.2011)
Kupte si horu... (10.06.2011)
Elektronický Zpravodaj ČHS (07.04.2011)
Co se doopravdy dělo na Valné hromadě? (05.04.2011)
Valná hromada ČHS 2011 (26.03.2011)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (23.03.2011)
Je změna § 14 Stanov ČHS ke prospěchu členům? (14.03.2011)
Informace OVK Labské pískovce k ferrátám (17.02.2011)
Zpravodaj ČHS 1/2011 (07.01.2011)
Zasedala OVK Labské pískovce (21.11.2010)
Jorg Brutscher reje do Hudyho (18.11.2010)
Výběrové řízení na šéfa závodníků (19.10.2010)
Pavel Trčala opět na scéně. (06.10.2010)
Monte Sarmiento poprvé? (17.09.2010)
Bude Hudy Cup bez maglajzu? (10.09.2010)
Klettergarten je Lezecký park (02.09.2010)
AlpspiX - další alpská opičárna (07.07.2010)
Jednání o Labáku pokračují (28.06.2010)
Soutěž o Výstupy roku (26.06.2010)
Nové nýty na Cerro Tore (21.06.2010)
ČHS a ochrana přírody (16.06.2010)
HORYDOLY se inspirují u Horyinfa (17.05.2010)
A ty jsi byla prvá…holka (07.05.2010)
Horyinfo je mediálním partnerem ČHS (18.04.2010)
Valná hromada 2010 (29.03.2010)
O čem bude Valná hromada ČHS 2010 (25.03.2010)
Tisková konference ČHS (16.03.2010)
Ferrata v Jizerkách (19.02.2010)
Vzpoura v Labsku (07.12.2009)
Pochvala za Brno, výrok revizní komise (16.11.2009)
Přispějte na památník Expedice Peru 1970 (12.11.2009)
Ministr životního prostředí jednal s horolezci (30.10.2009)
SP v Brně ohrožen, ČHS pozastavuje členství v UIAA a mediální bublina splaskla (08.10.2009)
Kam bude směřovat ČHS (28.09.2009)
Hrozová dostane MS zaplaceno (19.09.2009)
Úvahy nad zasedáním VV ČHS (10.09.2009)
Marketingové a mediální zastupování ČHS (20.08.2009)
Do Holešovic a na Smíchov zadarmo (29.07.2009)
Horolezecký svaz představil mediální komisi (25.06.2009)
Zákazy magnézia se stupňují (27.05.2009)
Velké Disciplinární Nic (22.04.2009)
Hlavní cena Fair Play pro Hrubého a Jaroše (31.03.2009)
Valná hromada 2009 (20.03.2009)
Pozvánka na Valnou hromadu ČHS (15.03.2009)
Incident Libora Uhra a Radima Slívy na Váňově kameni (10.03.2009)
Jak se financují horolezci (03.03.2009)
Horolezci se valně hromadili (23.02.2009)
Co slíbilo nové vedení Českého horolezeckého svazu (31.01.2009)
Mimořádná valná hromada ČHS (31.01.2009)
Altaj a Cimrman - atmosféra houstne (26.10.2008)
Byla databáze skalních oblastí ukradena? (08.10.2008)
Nová tvář ve vedení ČHS (18.09.2008)
Nejlepším horolezcem Radek Váňa (04.08.2008)
Valná hromada ČHS 2008 (29.03.2008)
MG na písku ano, nebo ne? (28.03.2008)
Otevřený dopis Jiřímu Babačovi (26.03.2008)
Výjimka pro Český Ráj (19.03.2008)
Bílá válka se valí do schůzovních místností (17.03.2008)
Obavy (16.03.2008)
Němci a Rakušané odchází z UIAA (13.03.2008)
110 let českého horolezectví (19.11.2007)
Soutěž o Výstupy roku 2007 (16.11.2007)
Disciplinární trest Adama Ondry (07.11.2007)
Génius Jára Cimrman (05.10.2007)
Nové stanovy ČHS (22.09.2007)
Jak se hledala "Cimrmanova" hora (01.08.2007)
Dejme jim jejich MG! (19.07.2007)
Vyfoukli vrchol Cimrmanům (12.07.2007)
Asfaltka pod Everest (19.06.2007)
Potrestání Adama Ondry za magnézium (10.06.2007)
Vážený pane Smoljaku, vážený pane Svěráku. (22.05.2007)
Výzva Alana Formánka (26.04.2007)
Valná hromada ČHS 2007 (24.03.2007)
Stojím si za návrhem rozpočtu... (22.03.2007)
Génius slepých uliček na Altaji (20.03.2007)
Volební kampaň začíná... (13.02.2007)
Pavel Bém na Everest (09.02.2007)
Hledejte informace u odborníků (16.01.2007)
Příprava na Valnou hromadu ČHS (03.01.2007)
Slovenské hodnocení sezóny (06.12.2006)
Smíchovské dojmy (25.11.2006)
Výstupy roku 2006-výzva (22.11.2006)
Nové stanovy ČHS (04.11.2006)
Jak dopadla valná hromada? (06.03.2006)
Granty mládeže ČHS (06.05.2003)
Tisková konference ČHS (06.02.2002)



Komentář ze dne: 14.02.2012 22:16:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - honza (@)
Titulek: nojo...
libor je pro leckerýho bafuňáře trochu nepříjemnej, taky občas přehání a je nediplomatickej, ale když vidim jak se k němu chová druhá strana tak se zase ani moc nedivim, že řvě. A to co předved Zoban bylo teda unikum totální. Tohle sí nesmí dovolit žádnej funkcionář nějakýho spolku na oficiální satně vůči členovi.
0 0

Komentář ze dne: 14.02.2012 22:21:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Dag (@)
Titulek: No
Já to nesledoval, ale když jsem četl co sepsal Zoban, tak mi spadla čelist. Ale musel jsem to lovit z archivu, nějak to zmizelo.
0 0

Komentář ze dne: 14.02.2012 22:51:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: No
On Zoban zjistil, že to přehnal a tak ten příspěvek na svazových stránkách poněkud oseskal z topho nbejhoršího a přesunul to na lezce, kde to zůstalo na úrovni čtvrté cenové.
0 0

Komentář ze dne: 14.02.2012 22:35:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jx zero (@)
Titulek: ...
A ja zase sledoval celou diskuzi na Lezci od zacatku a Zobanova reakce mi prisla primerena urovni diskuze. Blby je, ze si spousta ctenaru takhle udelala nazor, ze zavodni lezci a lidi okolo nich jsou banda kokotu...
0 0

Komentář ze dne: 14.02.2012 23:05:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: ...
Na stránkách Horosvazu nemá takový příspěvek jako ten Zobanův co dělat. On i na privátní web je dost pochybný.

Adekvátní reakce by byla, kdyby Zoban jasně a logicky vysvětlil, proč se podpora po nejlepší závodnici v komisi, jejímž je vedoucím a jediným členem, rapidně snížila, zatímco příspěvek na MČR se zvýšil a v čem se konkrétně projevuje ta podpora mládeže, kvůli které to údajně bylo?

Proč se platila licenze za Lukáše Pálku, když se zúčastnil na jediném závodě sezóny?

Proč ti mladí a nadějní nejeli na závod do Rabensteinu, kde si mohli vyzkoušet závod kvalit Světového poháru s plným obsazením světovou špičkou, který byl přístupný všem a bez nutnosti licenčních poplatků?

0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 07:53:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: ...
Ad odstavec jedna, souhlasim a proto jsem to presunul a na strance svazu se omluvil.

Ad odstavec 2, nevsimnul jsem si ze by se podpora MCR zvysila orpoti 2010, 2011 byla velmi snizena a jestli nakonec bude v navrzene vysi to se teprve uvidi podle rozpoctu. Obvykle to totiz je polozka z niz se cerpa pokud je na neco jineho potreba.

Ad treti odstavec, protoze to bylo ME a vysledky z neho jsou pro nas klicove. Nicmene gratuluji, mam totiz pocit ze potom co jsi ty a Libor alias Honza alias Karel alias Richard predvedli, tak se nedivim, ze nema chut na jakychkoli dalsich zavodech startovat.

Ad ctvrty protoze Lukas byl se mnou na kurzu, Martina na meetingu ve Skotsku a z hlediska puvodne navrzenych prostredku jsem pocital pro mladochy pouze s podporou dvou zavodu. Terminove tak vysel Koschach Mauthen a Unken.

Proste bud muzes na veci nahlizet vecne, nebo si je vykladat podle sve potreby. Osobne bych byl velmi rad, kdyby jsi prispevek s diskuse opet zverejnil, protze mam pocit, ze si jeho obsah nekteri zacinaji trosicku upravovat.

Jinak pokud po mne budes neco chtit, jsem na mailu. Do diskusí kde jeden clovek prispiva pod ctyrmi az peti jmeny se nehodlam dále zapojovat.

Radek
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 08:21:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: ...
Martina Sáblíková se nemohla zůčastnit světového poháru, protože byla na kurzu bruslení. A Lukáš Bauer se také nezůčastnil SP, protože si byl zalyžovat na Štrbském plese s kamarády.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 08:34:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: ...
Pro ČHS je 51 místo z ME klíčové a zcela jistě přispěje k tomu, že úředníci na MŠMT díky tomuto umístění sednou na zadek a navýší dotaci pro drytool z nuly na jeden a půl milionu. Tvrdí Zoban :-) . Jan Bloudek člen VV, totiž píše, že MŠMT na drytool nic nedává. A výsledky z ME tudíž nehrají žádnou roli. Buď kecá Bloudek nebo Zoban. Nebo oba :-))))))
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 12:18:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: ...
ad 1) - ten článek se na stránkách ČHS neměl obevit vůbec. Byl tam dost dlouho, aby udělal škodu na pověsti ČHS. Přesunutím jinam jen dělá škodu dál. Zřejmě si vůbec neuvědomuješ, že to, co můžeš říkat u piva v hospodě nemůžeš psát jako funkcionář ČHS na jakékoliv webové stránky a tím méně na stránky svazu.

ad2) Ve svém článku porovnáváš rok 2011 a 2012, tak sem najednou nepleť rok 2010. Tedy podpora MČR 2011je uvedena jako 12600,-, podpora MČR 2012 jako 15000,- , tedy celkem viditelné zvýšení. Argument s rezervní položkou lze přijmout. Mimochodem to tedy vypoadá, jakoby bylo již rozhodnuto o pořádání MČR tento rok opět v Brně? Zaslechl jsem něco, že se o to uchází Guttovka. Nicméně jsi nevysvětlil proč ase podpora Lucii Hrozové snížila z 37635 na 19000 což při zvýšeném počtu závodů dělá předpokládaných průměrně 3800 Kč na závod. Kolik to pokryje z nákladů těžko říct, ale jsou v tom Korea a Kirov, který je zcela za vlastní prostředky Hrozových.

ad3) Závodník, který nechce závodit, nemá co dělat v závodní reprezentaci. Závodník, který se jak ty říkáš nechá odradit od závodění nějakými komentáři, nemá vůli po vítězství a není prespektivní jako reprezentant a tedy tam nemá co dělat. Jestli jede místo na závody na sraz do Skotska, o kterém není mimochodem na webu ČHS ani nikde jinde jedné slovo, nemá v závodní reprezentaci co dělat.

Pokud se mne týká, mnohokrát sem napsal, že Martina by vzhledem k výsledkům na MČR měla v IWC šanci na semifinále a měla by závodit. Pokud nechce, je zbytečné aby jezdila na nevýznamné závody EP, je to plýtvání i těmi málo penězi, co na drytooling jsou. Je-li někdo v závodní reprezentaci, měly by pro něj být závody prioritou a výmluvy typu že měl v dobu něco jiného neobstojí. Jsou-li pro někoho prioritou jiné akce, než závody, v pořádku. Je to jeho volba. Pak ale nemá co dělat v závodnické reprezentaci a nesmí z ní čerpat peníze.

Totéž se týklá licence pro Pálku. Zaplatit celou licenci pro někoho, kdo se z pěti závodů účastní jen jednoho je mrhání prostředky. Souhlasím, že ME je poněkud významnější, než běžný závod SP, ale pokud někomu z našich příspěvků platíme licenci, měl by se zúčastnit alespoň těch závodů, které jsou v přijatelných dojezdových vzdálenostech. Pokud se týká významu ME v drytoolingu má vzhledem k finančnímu přínosu z MŠMT význam stejný, jako Světový pohár, to jest nula (viz stanbovisko Honzy Bloudka - MS a ME v drytoolingu ministerstvo oficiálně neuznává).

Ad 4) Souhlasím s tím, že je třeba myslet dopředu a snažit se vychovávat závodníky pro dobu, až bude Lucka po zenitu své výkonnosti. Pak ale nechápu, proč nebyl využit kvalitní otevřený závod v Rabesteinu a na to jsi stále neodpověděl.

Kdo se na problém dívá věcně a kdo účelově mlží nechť si udělá závěr každý podle svého.

1 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 14:28:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - vonkreuz (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: ...
""na sraz do Skotska, o kterém není mimochodem na webu ČHS ani nikde jinde jediné slovo""

To je ten sraz o kterém na webu James.sk visí už 14dní článek od Jana Svrčka? => Meeting v Škótskom Glenmore Lodge
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 14:34:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: ...
To je ono. Po kritice zde se článek objevil i na ČHS. Měli to tam hezký.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 13:07:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: tak jeste jednou
ad 1/ myslim, ze pokud nekdo predvede to co predvadi libor jiz nekolik let je nemile pokud protistrana zareaguje ve stejnem duchu, nemelo by se to stavat, nemohu posoudit zda je to omluvitelne, nicmene vsichni "protistranne zainteresovani" to chapou. Za sebe mohu rict ze se to nebude opakovat. Nicmene, jestlize jednou neco reknu, tak si za tim stojim. Proto jsem clanek presunul a ty by jsi mel zverejnit to co jsi skryl.

ad2) jestlize ma akce rozpocet cca 120000,- a svaz na ni prispeje 12500, ucastni se ji 45 zavodniku, x divaku a akce ma pozitivne propagacni charakter teto sportovni cinnosti, myslim, ze je zcela v souladu teto akci poskytnout alespon symbolickou podporu. jelikoz predpokladame vyssi naklady na rok 2012, snazime se neustale posouvat, tak pocitam i s vyss dotaci. Jestli to tak dopadne ci nikoli se teprve uvidi.
Kazdopadne na MCR se z jinych zdroju cerpaji penize a abychom tyto penize mohli cerpat, musi se podavat zadost o dotae s predstihem, takze na rocniku MCR 2012 uz pracuji od zari. Z Gutovk dposud neni ani potvrzene, zda budou organizovat Drytool Cup 2012, Brno uz ma i presne datum v kalendari.
K ponizni financi na Lucku (zakladni kamen sporu) je jeasne ze jestlize chci penize predem (To Libor nekolikrat deklaroval pred svedky i na jednani VV v rijnu 2011) pak je jasne, ze neni mozne jednomu reprezentantovi, byt dobremu dat penize predem a ostatnim az za vysledek. Takze proto je to letos jak to je a doufam ze s reprezentanty dohodneme na optimalnim modelu na rok 2013 na osobni schuzce. podotykam na schuzce s reprezentanty ne jejich organizacnim nebo medialnim zazemim.

ad3/ tvoji zcela jasnou osobni zast nebudu jakkoliv komentovat, nicmene meeting BMC byl na svazu uverejnen, vsichni se na nej mohli hlasi a Martina byla vybranaz vice uchazecu Martinem Otou a to ze pred zavod SP dala prednostteto akci bylo po diskusi, kdy se domnivame ze je pro ni takova akce vyrazne zajimavejsi prospesnejsi byt si ji celou musi samozrejmne platit ze sveho. Jinak tech lidi, ktere jste svymi kecy od zavodeni znechutili a odradili uz je celkem slusna radka, takze si kladu zda je cilem podpora lezeni nebo znechucovani vsech kteri by mohli jakkoli ponizit maximalni medialni obraz jednoho jedince. Ktery za veskery tyto zakuslinici tahanice vubec nemuze...
Co se tyce podpory ME tak je to z toho duvodu, ze se Honza snazi MSMT presvedcit aby tyto vysledky uznavali, takze pokud neco uznaji tak jedine ME nebo MS, SP je nezajima.

Ad 4, pokud umis cist, tak odpovedel, martina byla ve Skotsku, ja s Lukasem na kurzu a tedy jsme dopredu vedeli, ze tento termin nebudeme moct jet, navic byl puvodne planovany i Ice Run MCR, tak aby nekolidoval se svetakem. Proto jsme vybrali Koschach a Unken.

Jinak pokud se znovu budes opakovat, tak se omlouvam, ale musim resit dulezitejsi veci nez se stale znovu snazit vysvetlovat proti ucelove az dogmaticky zamerenym komentarum.

PS: jinak pokud jsou ma vyjadreni v nekterych kauzach ostra, tak si za nimy stojim a pokud vy vyhrozujete zalobami a pak je nepodate... (viz shozeni webu SO, viz. tebou skryty prispevek v diskusi)
Neni to proto, ze by to nebylo tak uplne ciste i z vasi strany? Nikdo totiz neni cerny nebo bily. Navic je rozdil jestli neco delam z presvedceni a puvodne sna i dobrym umylsem, ale poseru formu provedeni (kauza SO), nebo jestli mi jde pouze a vyhradne o osobni prospech (veskere kauzy Libor Hroza st.)
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 14:24:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: tak jeste jednou
Ad1) Tvůj osobní útok na Libora jsem skryl proto, že zde a) nechci mít podobně sprostou žumpu, jako jsou některé jiné weby b) aby se ještě dále neeskaloval konflikt. Měl bys mi za to poděkovat, takhle přece jen ne všichni mohou vidět, co jsi dooopravdy zač.

ad 3) Nemám vůči nikomu žádnou zášť. Jako platící člen ČHS pouze žádám, aby závodníci podporovaní z mých příspěvků opravdu závodili. Konstatuji, že tvá odpověď neobsahuje fakta a neodpovídá na položené otázky, proč nebyla využita možnost Pálkova startu v Rabensteinu a proč se účastní jen jednoho závodu.

Myslím, že by se závdníkům měla proplácet licence jen zálohově a ze společných prostředků členů ČHS ji platit poměrnou částí za absolvované závody s tím, že bych v tomto případě nenasazoval žádná kritéria umístění.

Ohledně BMC lžeš:
a) jediný článek na webu horosvazu je z 9.9.2011. Není pravda, že by si Martina vše platila sama. Účastníci si sami platili dopravu, zatímco ubytování a stravování BMC dotoval. Cituji: poplatek za ubytování a stravování, které BMC dotuje, je 100 liber za osobu- konec citátu.
b) na sraz BMC byl nominován Bača a Stoupa, když pak nemohli, navrhl Bača Martinu a Martin Otta s tím souhlasil. Prioritu tohoto před závodem Martin Otta nijak neřešil, je to věc tvoje jako komisaře drytoolových závodníků a rozhodnutí Martiny.
c) na webu Horosvazu není žádný článek o tom, že byla na tento sraz Martina vyslána, ani žádný článek o průběhu a výsledcích tohoto srazu. Pokud tam reprezentovala ČHS, mělo by o tom někde něco být.
d) Termín srazu BMC byl 22 až 29. ledna, takže termínově nekolidoval se závody SP v Busteni a v Champany. Teoreticky by se dalo stihnout i to Saas Fee 18. a 19. ledna. Předpokládám-li možný postup do semifinále, to skončilo v sobotu 19. ledna v poledne a myslím, že letecký přesun do Skotska by byl i tak možný. Jediný závod, který se Skotskem skutečně termínově kolidoval byl Rabenstein.



0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 15:16:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: tak jeste jednou
Ještě dodatek - tvrzení o co komu jde nebo nejde je neprokazatelný a irelevantní plk. Podle skutků poznáte je, praví se v jedné velmi staré knize. Jestli to někdo myslí dobře, nebo špatně je úplně jedno. Důležitý je výsledek.

Jinak je dobře, žes zmínil kauzo SO, kde jsi se aktivně přidal na stranu těch, kdo si chtěli neoprávněně přivlastnit práci členů ČHS odvedenou při plnění databáze. Na to že tu tyto záměry ze strany správce byly, mám v archivu dostatek důkazů a bude-li třeba zveřejním je. Shození SO pak byl následek nedbalé programátorské práce - podrobněji viz zde.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 13:46:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek:
Tohle napsal současný člen VV

.... V roce 2008 jsem zpochybnil nominaci chlapů na SP od Vrkoslava.... a hlavně mi ležel v žaludku Šampón, který na to absolutně neměl... Od roku 2009 nezpochybňuji nic , protože pravidla jsou nastavená jasně a přesně a nikdo tam nejezdí na výlety za svazové peníze, ale za své a tak to má být.

Vladimír Wolf 15.1 2011

Saas fee 2009
Šampón 58 místo od ČHS cca 4000-5000Kč

Saas fee 2012
Pálka 51-57 místo od ČHS 5000Kč

jeden na to absoulutně neměl a v druhém je budoucnost naší repre.
1 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 16:18:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re:
Učebnicový příklad dialektiky :-)
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 16:28:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re:
Aby to bylo skutečně seriózní argument, musel by se ještě uvést počet startujících v dotyčných letech a velikost rozpočtu ČHS resp, komise, pod kterou to tehdy spadalo.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 13:58:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Filipo (kandl@seznam)
Titulek: nazor
No ja bych se taky primlouval ten Zobanuv prispevek zverejnit. Ono to totiz takto muze zase vypadat ze se o nem pise neco jineho nez tam opravdu je. Mam pocit ze se tim procisti vzduch. Stejne tak pokud nekdo opravdu diskutuje pod vice jmeny tak to je pak o vytvareni tlaku kterej nema s vecnou diskuzi nic spolecneho. Pokud by se dala identita diskuteru rozkryt taky dle mne jedine dobre. Co se tyce finacovani tak esli dobre pocitam v 2011 slo cca 70% vsech penez na dajtuuling Lucce (coby nejuspesnejsi), cca 5% ostatnim zavodnikum a 25% na zavody. Coz se me osobne zda teda spatne. Tak jak to je ve vyhledu na 2012 tedy cca 30% Lucce cca 40% ostatnim zavodnikum a cca 30% na zavody se mne zda pomerove daleko prijatelnejsi. Jiste jde o nejaky celkovy nahled jak k veci pristoupit ale vzhledem k tem (nevelkym) castkam o ktere jde to citim spis jako symbolicky prispevek (jako ze zavodi taky za nas) a dulezitejsi se mne zda dat moznost se ucastnit mladejm respektive sirsi skupine lidi. Koneckoncu umisteni i co do prinosu popularity sportu nemusi byt to hlavni (treba takovej ten borcik co si nemuzu vzpomenout na meno jak skakal na lyzich na OH a vydelal si na to mytim nadobi a byl zasadne posledni). Tedy z meho pohledu je trend OK. Spis bych to jeste hnal k vedsimu rozprostreni financi a ne soustredeni na jednu osobu a nenavysoval bych penize na zavodeni (jakozto clen chs viz i anketa chs).
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 17:05:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Diskuse pod více jmény
K diskusi pod více jmény bych jako administrátor uvedl jen tolik, že v této diskusi jsou příspěvky podepsané jako Libor Hroza odeslány všechny ze stejné IP adresy a z této IP adresy není odeslán žádný jiný příspěvek. Totéž mohu potvrdit i u příspěvků podepsaných Zoban. Tedy ani jedna ze stran sporu tu nevystupuje pod více identitami.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 14:10:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jenik Pleticha (jenik.pleticha@email.cz)
Titulek:
Petře, taky se přimlouvám, aby si zveřejnil Zobanuv příspěvek, když už se chystají pravnické kroky a zveřejnuje to na webech bylo by to fér vuči Zobanovi a sám o to žádá.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 14:28:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Důvody, proč jsem příspvěvek skryl, jsesm vysvětlil výše. Eskalace současných sporů nikomu nepomůže a pro osobní útoky tu nehodlám dávat prostor žádné straně. Bude-li skutečně zahájeno nějaké právní řízení, poskytnu příspěvek oprávněným orgánům.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 14:35:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Filipo (kandl@seznam)
Titulek: Re: Re:
No ja mam pocit ze tak jako fianancovani pomuze transparentnost po ktere volame i diskuzi ale samozrejme zde je to v tvejch rukach.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 14:49:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
ohledně financí souhlasím, ale k tomuto problému by onen příspěvek nijak nepřispěl. Rád bych, aby se tu diskutovalo věcně a se zachováním pravidel alespoň elementární slušnosti. Díky.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 15:25:04     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re:
Jeníku, v tom příspěvku Zoban napsal cca tohle.
" O Liborovi je známo, že před rokem 89 se dostával na akce do Alp tak, že vyhrožoval organizátorům akcí, že pokud ho nevezmou sebou, tak je udá STB, za to, že na černo vydělávají peníze na výškovkách."
Zoban na mou otázku, kde na to přišel odpověděl, že mu to řekli lidé, kterým věří. Ale to, kdo jsou ti lidé zveřejnit nechce.
Zajimavé na tom je hlavně to, že já jsem v Alpách byl poprve až v roce 90, kdy jsem přelezl superdiretku Eigeru.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 15:37:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re:
Teď by bylo dobré, kdy Zoban odpověděl ,na to kde info o "téhle mé činnosti" vzal info. V té době mu bylo cca 11 let.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 15:44:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re:
Ach jo, teď z toho dělej žumpu ještě ty :-S Pokud to zveřejnil i napadený, nezbývá mi než potvrdit, že obsah příslěvku byl opravdu takový. Jak vidno. diskutovaného problému se ta věc vůbec netýká a ukazuje jen jedinou věc - že druhoé straně došly věcné argumenty, ke kterým bych prosil se opět vrátit.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 19:17:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
Myslim ze zverejni presne co jsem napsal a nikoli Liborovu interpretaci.
Jinak dle evidence vedene ve vyrocnich zpravach byl Libor Hroza v roce napr. v roce 1983 ucastnikem na vyjezdu do Durmitoru - Jugoslavie, ale na to asi zapoměl.
To je z me strany opravdu vse.

PS: kolik pocitacu mate doma pripojenych k siti, ke kolika pocitacum se dostanete v praci, atd. takze IP je jedna vec, nicmene mel bych dat pozor co rikam pod kterou identitou, to je totiz prukaznejsi nez IP
0 1

Komentář ze dne: 16.02.2012 08:19:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza0.175 (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Zobane, na Durmitor jsem nezapoměl. Ale Durmitor nejsou Alpy!
Za komoušů jsem se s lezením dostal do kapitalistické ciziny na tyto akce. Durmitor, Paklenice, Pyreneje a Wilde Kaiser, z kterého jsme na pár dnů zajeli na Triglav.
Víc toho nenajdeš. Potom jsem dost jezdil na Kavkaz. Jediné o čem by se dalo tvrdit , že jsou Alpy je ten Triglav.
V té pomluvě jsi napsal " na některé zájezdy do Alp".
Jednoznačně jsi tady na mě hodil špínu! A tak by jsi měl pokračovat dál a uvést čtenářům důkazy! Protože, kdo není idiot a čte to, tak si o tobě pokud nepředložíš důkazy, udělá správné mínění. Často o mě píšeš, že věci překrucuji. Ale doopravdy Durmitor nejsou Alpy. Jako horský vůdce bys to měl vědět.Ale tobě se to hodilo napsat takhle. Jinak pořád si pamatuji dost lidí , kteří tam byli se mnou a lehce mi dokážou, že na takhle "atraktivní" zájezdy v podstatě nebyl nějaký velký problém se dostat. Durmitor pořádal Tomáš Skřička, Pyreneje Sylva Talla, Paklenici Tomáš Kysilka a Wilde Kaiser ČHS a vedoucí byl Ivan Rotman. Spolulezci kteří na těchto akcích se mnou lezli se na tyto akce dostali úplně stejně jako já. Požádali o to zda by mohli také jet a byli vybraní. Např. do Pyrenejí nám to zařídil Sylva Talla který v té době dělal zástupce Zetoru ve Francii a zařídil nám pozvání. Ve Wilde Kaiseru byl můj spolulezec Karel Bělina. A byl jsem v té době v oddíle v Teplicích. Do Paklenice jela snad úplně celá brňenská lokálka. A ten Durmitor? Byla to akce Cestovní kanceláře mladých a půlka autobusu byli turisti a půlka horolezci. Na skutečně horolezecké zájezdy jsem se za bolševika nikdy nedostal, i když tam jezdili lidé s daleko nižší výkonností než jsem měl já. A jak jsem napsal výše hned po otevření hranic jsem jel na Eiger a přelezl s Jirkou Cídlem jak druzí na světě Superdiretisimu severní stěny. Co se týká té STB a mého údajného vydírání je to od tebe špinavost jako sviňa!

0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 10:28:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Robert (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Libore, dobrý. Chápu.
A teď už si ulož to silentium, ke kterýmu ses v prohlášení přihlásil ;)
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 10:47:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Filipo (kandl@seznam)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
technicka
Wilder kaiser - Vychodni Alpy
Triglav - Julske Alpy
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 12:19:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Filipo uznávám, že to zeměpisně takhle je. Ale Durmitor mi do toho stejně nesedí. Ale podstatné je na tom to, že Zoban hodil hnůj! Ale důkazy mu nějak chybí! Ale to už neřeší!Prostě jeho taktika.
Filipo, nebyl jsem nikdy příznivcem komoušů a teď ani socanů. Kdo mě zná, tak ví, že jsem měl za bolševika na krku vojenského prokurátora za vyhýbání se vojenské službě, protože jsem nechtěl být na hranicích s Rakouskem jako pohraničník. Skončil jsem na vojně mezi cigošema v Lounech, nesměl jsem nosit zbraň a celou dobu vojny jsem jen škrábal brambory. Teď je to může být úsměvné, ale v té době jsem měl hodně stažený zadek. O to víc mě Zobanovo nepodložené pomlouvání vadí.
0 0

Komentář ze dne: 15.02.2012 20:56:47     Reagovat
Autor: [Nedori] - mlejnek dalibor (d.mlejnek@centrum.cz)
Titulek:
Mimochodem, na BMC winter meeting jsem si také poslal přihlášku... Ikdyž už tenkrát sem tušil, že asi pojede Zobča s Martinou.
Nedori
4 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 01:05:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Marti Otta mi dneska říkal, že tam snad jela Martina sama
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 10:17:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - martina (martinakrat@gmail.com)
Titulek:
Na BMC jsem jela já, ikdyž byl vybrán Bača se Stoupou, ale protože nemohli jet, doporučili mě. Článek je už hotový, jen jsem čekala až bude i video. Platila jsem si všechno sama, ale je pravda, že za pobyt a ubytování jsme platili každý pouze 100liber. Nechci se tu s nikým hádat, jen mi přijde legrační, že na lezeckým webu mi vyčítáte, že jsem jela lézt do hor místo na závody a to, že máte problém se zobčou je vaše věc, tak nevím, proč vám tak ležím v žaludku já (ani s tím Skotskem zoban neměl nic společného). Děkuji ČHS za podporu, a že mi tím Skotskem pomohli najít směr, kterým se lezecky chci dále ubírat.
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 10:27:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Drytooling nebo alpinismus?
Myslím, že Zoban s tím Skotskem měl něco společného, protože jinak by tvůj článek ze Skotska byl vyvěšen na webu ČHS v komisi alpinismu a ne v komisi drytoolingu. Ale jinak pěkný článek.
Ps. Teď jsem si vlastně uvědomil, že Zoban si na stránkách ČHS dělá co chce.
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 10:36:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - martina (@)
Titulek: Re: Re: Drytooling nebo alpinismus?
Ano, s tím článkem jo, nevěděla jsem komu to mám poslat, tak jsem to dala jemu:)
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 11:47:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Drytooling nebo alpinismus?
http://www.horosvaz.cz/alpinismus/zimni-meeting-bmc-glenmore-lod ge-22-29-12012/
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 12:25:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re: Re: Drytooling nebo alpinismus?
Zobane, ještě si to zapoměl dát na komisi mládeže, skalní komisi, metodickou .... a taky jsi zapoměl uvést ty důkazy o mé činosti před 89 rokem!
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 12:34:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: PR BD na ČHS?
Ben Nevis je supr, dobrá akce. Akorát nevím, jestli má v článku na stránkách ČHS co dělat PR Black Diamondu, když není partnerem svazu (viz předposlední otázka).

Dále zde chybí kdo se ptal.
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 15:25:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Drytooling nebo alpinismus?
Z pozice bývalého člena komise alpinismu bych řekl, že takovýto článek jako zpráva o akci nevyhovuje, protože v něm schází to podstatné: Seznam vykonaných výstupů ve skladbě:
Datum, název cesty, obtížnost, kdo prostoupil a styl výstupu popřípadě další okolnosti.
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 12:22:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re:
Martino, ty osobně tu myslím nikomu v žaludku neležíš. Tady jde jen o ten principiální spor, že kdo čerpá nějakou podporu na závody, měl by také závodit. Jinak já osobně přeji úspěch každému a pokud se ti cokoliv dobrého podaří, rád o tom napíšu.

Pokud se té zášti, kterou mi Zoban z nedostatku jiných argumentů připisuje, projevuje se například tím, že jsem v nedělím pořadu Casablanca, kde jsem byl jako host, uvedl mezi nejlepšími drytoolisty naši republiky i tebe a Pálku. Záznam pořadu je možné si poslechnout nebo stáhnout v mp3zde
0 0

Komentář ze dne: 16.02.2012 12:58:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Libor rebel Hroza (@)
Titulek: Re: Re:
Martino podívej se na články v drytoolové komisi. Možná ti neunikne, že jen Zobanův, a tvuj příspěvek je normální článek. Proč Zoban o ostatních úspěších v drytoolu rychle pověsí na stránky jen základní info a nedovolí už jiný delší a popisný článek zveřejnit? Možná by ti vadilo, kdyby nějaký vedoucí komise o tvé akci ve Skotsku, napsal jen, že jsi tam byla na pět řádků a dal k tomu jednu fotku.
0 0

Komentář ze dne: 18.02.2012 22:30:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (@)
Titulek: Dotaz ČHS
Cituji Zobana:
"Ad treti odstavec, protoze to bylo ME a vysledky z neho jsou pro nas klicove."
"Co se tyce podpory ME tak je to z toho duvodu, ze se Honza snazi MSMT presvedcit aby tyto vysledky uznavali, takze pokud neco uznaji tak jedine ME nebo MS, SP je nezajima."

Teď k mému dotazu. SP Kirov je vyhlášený jako Světový pohár v obtížnosti a zároveň jako ME na rychlost. Je možné dostat podporu od ČHS na ME v rychlosti, když ME je klíčové a MŠMT nerozlišuje disciplíny, tudíž mu je jedno, jestli se závodník dobře umístí v obtížnosti nebo na rychlost. Nebo se komise rozhodne podle toho, zda se v Kirově účastní rychlosti nějaký Lukáš Pálka? Rád bych věřil, že komise rozhodne spravedlivě a uvědomí si, že ME z kterékoliv disciplíny je určitě klíčové.
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 00:50:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Dotaz ČHS
Ahoj, oficiální odpověšď nechám na Zobana, ale pokud vím, v současné době MŠMT drytooling neuznává, to znamená ani MS, ani ME takže je celkem zřejmé, že na Kirov nedostane podporu nikdo.
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 19:21:02     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (@)
Titulek: Re: Re: Dotaz ČHS
V tom případě to ale znamená, že zvýšená podpora pro závodníky na ME v Saas Fee byla neoprávněná a Zobanovo zdůvodnění bylo vlastně lživé. Přijde mi nečisté podpořit jedno ME částkou 5000,- a druhé ME nepodpořit ani korunou. To by znamenalo, že Zoban se stará pouze o své kamarády a Hroza má pravdu.
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 19:40:01     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Dotaz ČHS
Já bych to nebral tak dogmaticky. Je třeba vzít v úvahu i minimální šance na výsledky v disciplíně, kterou u nás vůbec není kde trénovat. Když závodí někdo od nás, obvykle ani nemá ty rychlostní háky a půjčuje si je od soupeřů.

Pro kohokoliv od nás je úspěch čas o třetinu až polovinu delší, než mají Rusové a dostat se do semifinále. Čili finanční podpora v téhle disciplíně není zrovna efektivní.

Jinak komisař má právo rozdělit pěníze, které dostal na svou komisi podle svého uvážení. Pokud to udělá výrazně blbě, měl by zasáhnout VV a jmenovat někoho jiného.

O uznání MS a ME v drytoolingu se ČHS snaží, ale podle HOnzy Bloudka to je běh na dlouhou trať a tenhle rok to ještě není, pokud vím.
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 18:08:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Blazen (mam@seznam.cz)
Titulek: ČEMU SE DIVÍTE?
Nechápu, že se někdo pozastavuje nad tím, co tu bylo popsáno. Uvědomte si jednu věc, pro vás je to zábava, pro Zobana práce.
Všichni tito "kápové" horolezeckých oddílů, nedej bože ti ve vedení ČHS, to mají jako dobrý přivýdělek. A čemu se divíme, ono to stejně funguje všude, politika je toho zdárným případem.
Zoban před lety vyštípal z vedení Lokálky Božu Vlčka, ale ve finále jen vlk vyměnil vlka. Vlček dojil pokladnu oddílu jako prasátko, jen nechápal že nepatří jen jemu. Právní dohra končila loni na podzim.
Zoban ji dojí teď. Jak jinak si vysvětlit, že z pokladny Lokálky si nechal proplatit letenku do Walesu kde si loni byl zalozit, a proplatil ji i Martině, kterou bral s sebou? Pozvání došlo na svaz, ne na Lokálku, nechápu, proč to šlo z Lokálkovských peněz. Byl bych vděčný, Zobane, kdybys tu k tomu něco napsal. Na Klajdě o tom členové tvého oddílu vedli celkem zajímavou debatu.

A proč se platí licence Pálkovi? Co by člověk pro kamaráda neudělal.
Zoban se tímhle prostě živí, už dávno není horolezec. Tak pochopte, že když si vytvoří komisi, závody a vše další, tak si na to prostě najde prachy, i kdyby měla ostrouhat holka, která dle výsledků má na to být světová špička.
Já v tom v podstatě nic hrozného nevidím, je to jen další svinárna, kterých je kolem nás tolik.....
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 19:31:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (@)
Titulek: Re: ČEMU SE DIVÍTE?
No, to snad ne. Teď začnu věřit i těm řečem, že Martina pěkne zobe Zobanovi z ruky. Když ji Zoban nechá proplatit letenku, tak co by mu holka nezobala...
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 19:45:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: ČEMU SE DIVÍTE?
Neměli by se házet všichni do jednoho pytle. Většina lidí co pracujou v ČHS tímto způsobem nejedná. Vezměte si třeba Ťéšu, který si za svoje vyrábí ve své firmě trhačky a testuje na nich kruhy a borháky. Kolik práce udělají doktoři v horské medicíně, bezpečností, nebo historická komise. Nejsou všichni takoví, jako ten, koho tu probíráme.
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 23:08:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: Re: ČEMU SE DIVÍTE?
No jenom podotknu ze oddil ma fungujici revizni komisi, pokud mas nejake podezreni z netransparentniho konani, klidne Jardu Chybu kontaktuj.
Jinak pokud umis z transparentniho uctu cist pak ti urcite nebude cinit problem, ze je tam polozka vydej dne 10.2.2011 oznacena letenky BMC Martina a Zoban. No a pak je tam polozka prijem a to dne 8.3.2011 uhrada letenka BMC Zoban a dne 9.5.2011 uhrada letenka Kratochvilova.
Ono totiz neni spatne mit pro obcanske sdruzeni transparentni ucet, jednou za rok podat danove priznani, umet cerpat dotace a organizovat akce tak ze je jasne co tyto akce oddilu prinesly a pod. Kdyby nic jineho, tak tato vec se od roku 2008 myslim podarila.
Jinak pristi VV oddilu se uskutecni tento tyden u Dobre kozy ve ctvrtek od 20.00, takze pokud mas zajem, rad ti svuj pohled prednesu osobne, Ale nevim proc si myslim, ze osobne asi neprijdes...
Radek

link na transparentni ucet HO Lokomotiva Brno:raifferisen bank
0 0

Komentář ze dne: 19.02.2012 23:33:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: ČEMU SE DIVÍTE?
Jen technická poznámka. Protože náš systém podloudně vkládá mezery a odkazy pak nefungují, převedl jsem to na fungující aktivní odkaz, takže si každý může ověřit, že si nic neověří, protože nejstarší platba viditelná bez hesla je z 16. listopadu 2011.
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 09:51:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom Vidlák (tvidlak@pavoucek.cz)
Titulek: Re: ČEMU SE DIVÍTE?
Ahoj,
jako člen lokálky a bývalý člen VV se k tomuhle chci vyjádřit. To že zoban vyštípal Božu není tak úplně pravda. Boža udělal pro oddíl hodně, ale pak tu byly některé věci, které prostě nechtěl pochopit a skončilo to tak jak to skončilo.... loni podáním trestního oznámení. Božu odvolala řádná VH oddílu a zvolila nového předsedu a VV. Proti Zobanovi mám spoustu věcí, ale co se týká organizace oddílu tak myslím, že má ve všem pořádek a koneckonců všichni členové se o tom mohli přesvědčit na letošní VH (zpráva o hospodaření, zpráva revizní komise), také všichni podle mě mají právo do účetnictví nahlednout. Já protože jsem tam jako člen byl tak vím, že oddíl jim letenky neplatil, ale sloužil pouze jako "průtokový ohřívač". Pokud se o tom bavili něktěří členové na Klajdě tak asi nebyli na VH. Tam nikdo neprotestoval.... Nebo je tohle tak trošku pomluva z druhé strany? Rád bych věděl kdo tuhle zajímavou debatu vedl.... Ale už jsem si zvykl na to, že pro spoustu lidí je pracné si nějaké informace ověřit a raději šíří ty ke kterým se dostanou ze zdroje jedna paní povídala. Je to jednak jednodušší a taky mnohem zajímavější. Myslím, že zrovna mě nebude nikdo podezírat že Zobanovi straním :-) ve spoustě věcí se neshodneme, ale zrovna ve věci vedení oddílu nemám problém. Když vím kolik času tráví na magistrátě apod., nenapadá mě nidko kdo by to ve svém volném čase dělal. Očekával bych, že když někdo nění spokojen s hospodařením oddílu tak to na VH přednese. Nečekám, že se rovnou bude hrnou do VV protože ne všichni na to mají čas...
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 08:51:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Blazen (@)
Titulek:
Zobane, díky za vysvětlení! Je fakt, že když jsem se to dozvěděl, tak vaše platby na účtu nebyly. Popravdě nechápu, proč vůbec z tohoto účtu šly a proč jste si to neplatili přímo?
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 09:16:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (@)
Titulek: Re:
603810600 :-) radek
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 08:53:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - zoban (zoban@seznam.cz)
Titulek: omluva
Aha, pardon, ja jsem byl prihlaseny, takze to ze verejne je videt pouze cca 100 dni zpet jsem si neuvedomil, tudiz jsem dal pouze link co ma banka verejny. Vypis mame samozrejmne jak tisteny tak elektronicky, takze tady bude jaksi muset stacit me vyjadreni.
Jinak opet myslim, ze je na miste si uvedomit ze tim co zde onen informovany anonym uvedl neposkozuje mne ale predevsim se snazi poskodit oddil a urazi dalsi cleny vedeni oddilu. Celkem by mne zajimalo proc.
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 09:26:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Blazen (@)
Titulek:
Zobane, nepodsouvej neustale vsem to co nerekli/nenapsali. Muj prispevek se tykal jen a pouze tebe.....
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 09:57:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom Vidlák (tvidlak@pavoucek.cz)
Titulek: Re:
Ahoj, v tomhle uplně nepodsouvá. Mě se to třeba dotklo. Byl jsem na VH oddílu a myslel jsem že máme fungující oddíl a všichni se tvářili spokojeně. Proč ti co se o tom bavili to tak nevidí? byli na VH? pokud ano proč to tam nevytáhli? Já vím, že ty jsi pouze zprostředkovatel který to slyšel. Mě třeba jako člena se dotýká to že někdo na webu řekne, že z oddílu odtýkají někam pěníze že to někde slyšel atd. a není to pravda. Pokud bychom tenhle píspěvek nečetli a Zoban se k tomu nevýjadřil tak by to tu zůstalo a budilo dojem že to tak skutečně je, takže podle mě by to házelo špatné světlo na oddíl jako celek.... Klidně mi napiš na mail, taky by mě zajímalo kdo to byl. Ono se už v minulosti stalo, že se takto bavili členové lokálky, kteří vlastně členové vůbec nebyli... :-(
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 10:38:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Blazen (@)
Titulek:
Tome, to je mi lito, ale opravdu to nebylo namireno na nikoho jineho nez Zobana. Take jsem v prispevku uvedl ze bych byl rad kdyby to vysvetlil, coz se stalo a ja mu podekoval. Veril jsem, a ukazalo se ze spravne, ze tuhle diskuzi sleduje a odpovedi se dockam.

Hledani "pachatele" mi prijde zbytecne, za prve je neznam a i kdyby... Jen jsem zaslechl o cem se bavi, holka mela na sobe vase tricko, takze predpokladam byla od vas. Bylo to rozhodne pred datem vlozeni penez na ucet, protoze to uz jsem na Klajdu nechodil, takze je klidne mozne ze na vasi VV byli a o dalsim prubehu vi.

Nechcete priste pomoct se stavenim cest na drytool? Kralovsky placena brigada! :)
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 11:56:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom Vidlak (tvidlak@pavoucek.cz)
Titulek: Re:
Jasny v pohodě :-) o hledani vinika tu nejde. Navic bych to ani neoznacoval slovem vinik... Cesty sem na drytoolu nestavel, delal jsem jen vysledky a to mi stacilo :-) nevim co je horsi jestli stavet cesty a stravit tam mesic nebo pak ve stresu davat vsecno do kupy a tisknout a bat se kde vsude se stala chyba :-):-):-) takze pomoc urcite vitana :-)
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 11:39:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Něco pro pomlouvače
O sousedovi napsal, že je „estébák“. Stotisícové odškodné splácí dodnes Citát: O porušování zákonů a mých práv jsem neměl důkazy, jen jsem to tak cítil. A to o spolupráci s StB jsem měl od jednoho chartisty a rovněž bez důkazů
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 12:00:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tom Vidlák (tvidlak@pavoucek.cz)
Titulek: Re: Něco pro pomlouvače
Ahoj Petře, jsem rozhodně proti jakymkoliv pomluvám, ale nevím jestli tenhle případ je ten správněj.... Soud sice nějak rozhodl, ale když se zeptáš lidí z Rumburka tak se o dotyčném odzvíš spoooustu věcí, myslím o tom co soud vyhrál....holt bylo třeba lepšího obhájce...
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 12:07:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Něco pro pomlouvače
Ona ta zpráva není úpně jednoznačná, ale zaujala mne tím, že bez důkazů nelze o někom beztrestně tvrdit, že spolupracoval s STB i když si to dotyčný myslí. Myslím, že by Alena i Libor měli tu žalobu podat. Možná by se pak to horolezecké prostředí trochu zkultivovalo.
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 12:18:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sysel (michalsylla@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Něco pro pomlouvače
Uhodils hřebíček na hlavičku- Když se zeptáš, dozvíš se spoustu pomluv, ale to není důkaz, a je to tak dobře. Sebelepší právník nepřečaruje realitu.
0 0

Komentář ze dne: 20.02.2012 13:42:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Něco pro pomlouvače
No, nevim. Pokud si vzpomenu na průběh soudu s KT ohledně poškození Tilaku, s realitou to nemělo mnoho společného
0 0

Vložení nového komentáře

Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat

Jméno (přezdívka): 
E-mail: 
Titulek: 

    

V rámci komentářů nelze používat tagy HTML.

Pro vložení tučného textu, odkazu nebo e-mailové adresy využijte následující značky:
[b]tučné[/b], [url]http://www.domeny.cz[/url], [email]jmeno@domena.cz[/email]

hledej
Horoškola
HI shop
nové cesty
komentáře cest
nejčtenější cesty
nejkomentovanější
nejbližsí akce
30.11.2024 - 30.11.2024
Sherpafest

Oznámení o akcích posílejte redakci