Výběrové řízení na obsazení pozice administrativní a organizační pracovník sekretariátu ČHS
Náplň práce: Podpora činnosti svazu v oblasti administrativy, marketingu a komunikace. Zajišťování agendy ČHS, pomoc při organizaci akcí ČHS a jeho komisí, spolupráce při realizaci marketingových projektů, vytváření obsahu pro média apod.
Co očekáváme:
-
Zájem o horolezectví včetně znalosti prostředí (ideálně aktivní lezec)
-
Zapálení pro věc - práce pro ČHS by neměla být jen přestupní stanicí
-
Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu
-
Samostatnost, pracovní nasazení a časovou flexibilitu
-
Organizační schopnosti, spolehlivost a důslednost
-
Minimálně SŠ vzdělání
-
Uživatelskou znalost práce s PC
-
Řidičský průkaz skupiny B
-
Dobrou znalost angličtiny
Co nabízíme:
-
Možnost podílet se na rozvoji horolezectví v ČR
-
Zajímavou a různorodou práci v malém kolektivu
-
Prostor pro seberealizaci a odborný růst
-
Zaměstnání na plný úvazek s možností flexibilní úpravy pracovní doby
-
Motivační finanční ohodnocení
-
5 týdnů dovolené
-
Služební telefon
Předpokládaný nástup: leden-únor 2013 (možnost dohody)
Uzávěrka výběrového řízení je 25.11. 2012.
Pokud budete mít o nabízenou pozici zájem, pošlete nám nejpoději do 25.11. 2012 e-mail na adresu info@horosvaz.cz, jehož součástí musí být
motivační dopis a
strukturovaný životopis. Do předmětu e-mailu uveďte „Pracovník ČHS“.
Těšíme se na vaše nabídky. Všech uchazečům, kteří postoupí do dalšího kola výběrového řízení, pošleme do 30.11. e-mail s dalšími informacemi.
B. Valentová, tajemnice