Že se obrušují brzdicí žlábky, je celkem normální. V tom jsou obě jistidla na tom zhruba stejně. Co je ale rozdílné, je opotřebení střední příčky mezi otvory pro lano, na kterou při brždění naráží karabina. U BD po těch více než osmi letech není na střední příčce vidět skoro nic.
U Reversa 3 je opotřebení příčky docela markantní a co je nejhorší, vzniká tím ostrá hrana, jak vidíme na snímku,
Vzhledem k poloze sice neohrocí přeříznutí lana, ale opetu to rozhodně neudělá dobře. Ale nemusíte svoje Reverso hned vyhodit. Stačí pilníkem opilovat hranu a dá se jet dál. Jen o tom vědět a včas hrany srazit.
Takhle vypadala obě jistidla v roce 2008. O něco tlustší a zaoblená příčka u BD zůstala téměř netknutá. Příčla Reverza bylůa sice také zakulacená, ale nárazy karabiny se rozklepala do placata a vytvořila hranu.
Recenre Reversa 3 je zde
Našli jste ve článku chybu, nebo překlep? Budeme vděční za upozornění. Napište nám. Děkujeme
Nový komentář nemá souvislost s jinými komentáři. Chcete-li odpovědět na existující komentář, najeďte si na něj a klikněte v jeho hlavičce na slovo Reagovat