Jedná se o administrativní práci, která zahrnuje zejména zajišťování běžného provozu sekretariátu, evidenci členské základny a vyřizování členských průkazů a pojištění členů, zpracovávání základních podkladů pro účetní a další práce podle potřeb sekretariátu.
Nabízíme práci na plný pracovní úvazek v malém přátelském kolektivu, pracovní smlouvu na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou, finanční ohodnocení odpovídající administrativní práci v menší organizaci a pět týdnů dovolené.
Očekáváme SŠ vzdělání, praxi alespoň rok na obdobné pozici, uživatelskou znalost práce na PC, alespoň základní znalost angličtiny, spolehlivost, samostatnost, pracovní nasazení a odolnost vůči stresu.
Znalost horolezeckého prostředí je vítána.
Předpokládaný nástup - v dubnu, nebo podle dohody.
Pokud vás inzerát zaujal, pošlete nám Váš životopis a motivační dopis na e-mail info@horosvaz.cz. Uzávěrka je 15. března 2017.
B. Valentová, sekretariát ČHS