Plotna v první délce

kvalita: skvělá
1 x 60 m jednoduché expresky: 12
plotna, sokolík, převislé, kout
Z parkoviště Rote Wand doleva nahoru přes závoru a pohodlnou lesní cestou až se v první zatáčce stáčí doleva. Zde cestu opustíme a víceméně v původním směru strmou pěšinkou k nejnižšímu bodu stěny. Odtud pod stěnou doprava, po cca 50 metrech mineme nástup cesty Waschrumpel, po dalších cca 30 metrech nástup Serengeti a po dalších přibližně 50 metrech nástup do cesty. Označeno na stěně.

Z vrcholu doleva a podél hrany stěny. Zde začíná modře značená cestička, po které jedničkovým terénem sestoupíme dolů pod stěny.
Parkoviště Rote Wand , 800 m
Z Prahy nebo od Brna nejlépe na Vídeň, dále po dálnici A2 směr Graz, za Wiener Neustadtem v Seebensteinu odbočíme na dálnici S6 směr Bruck a.d. Mur. Z Brucku po S35 směr Graz až ke sjezdu Frohnleiten. Z Frohenleiten směr Passail a po 3 km odbočíme do údolí Tyrnautal. Po projetí vesničky Tyrnau po cca 500m odbočka doleva k parkovišti Rote Wand. Obočka k parkovišti je označená směrovou cedulí.
Breggar, Zisser  -  1991
Technické a celou dobu velmi exponované lezení. Nádherná cesta. První délka plotnou přes převis na štand po cca 50ti metrech. Lano přes převis velmi dře, proto je možná lepší využít slaňovacího kruhu v polovině cesty a štandit zde. Druhá délka je kolmá, ve spodní části až mírně převislá stěna plná sokolíků. Výše pak hladká plotna. Třetí délka je silová, spárkami a sokolíky přes převis. Čtvrtá délka chod lesem. Pátá poslední délka je stěnka s kladnými dírami.

Zobrazit místo Parkoviště Rote Wand na větší mapě
literatura
Kletterführer Grazer Bergland - Kmentt und Grabner

[Akt. bodový průměr: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
| Autor: Veronika Dušánková | Vydáno dne 04. 06. 2010 | 6071 přečtení | Počet komentářů: 1 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout cestu | Zdroj: Veronika Dušánková
Komentář ze dne: 04.06.2010 11:55:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Jandík (redakce@horyinfo.cz)
Titulek: Pěkně, i s mapičkou a topem